MICHEL MAYER-בית ספר בינלאומי למקצועות היופי

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 11/10/2011 22:36 ● ערב ערב 2519
אווה, קוסמטיקאית ומאפרת מקצועית מזה כ- 22 שנה ובעלת ניסיון בניהול בתי ספר מזה 12 שנה, בעלת בית הספר המיתולוגי 'אווה קוסמטיקס', חזרה לאילת נחושה בדעתה להביא לאילת את טובי המורים ולתת לתלמידות האילתיות את האפשרויות שמקבלים בתל אביב.
MICHEL MAYER-בית ספר בינלאומי למקצועות היופי

אני מאמין


"כל אחד ואחת יכולים להגשים את עצמם, ומתוך השקפת עולם זו אני מאחלת לכל אדם באשר הוא להצליח, ללמוד ולעסוק בתחום אשר הוא אוהב".

"על אמינות, מקצועיות ושרות אני לא מתפשרת וזאת מתוך היותי פרפקציוניסטית הן בחיים והן בעבודה, ולכן כל המורים בעלי תעודת הוראה מוכרת מטעם משרד העבודה ללימוד המקצועות (מורה לכל מקצוע)".
המורים נבחרו בקפידה על ידי אווה הן מתוך הכרותה עם מורים בארץ והן מתוך ידע מקצועי בתכניות הלימודים.
במסגרת עבודת ניהול בית הספר, נותנת אווה ייעוץ מקצועי לתלמידות, יחס אישי ותכניות לימודים עשירות.
בית הספר 'מישל מאייר' מציע לתלמידיו התמחות במגוון תחומים בקוסמטיקה ומכשיר אותם להיות מטפלים ובעלי מקצוע איכותיים עם תעודה מטעם משרד התמ"ת.
בית הספר משתרע על שטח של 175 ממ"ר הכולל חדרי לימוד מרווחים המאובזרים בציוד חדיש ומותאמים כל אחד למטרתו, בהתאם להוראות ולתקן משרד העבודה. כל האבזור, הנוחות והחדשנות עונים מחד לדרישות הקפדניות של משרד העבודה ומאידך, מעניקים יחס אישי לכל תלמיד ותלמידה.

מרכז שיווק ייחודי


ל'מישל מאייר', המשמש גם כמרכז שיווק לכל מקצועות היופי, בלעדיות באילת על חברות רבות. בין החברות KRYOLAN מגרמניה, המייצרת את 'דרמה קולור'- המייקאפ שמסתיר הכל. במקום ניתן למצוא את כל הטרנדים החדשים לאיפור, מוצרי קוסמטיקה של CHRISTINA בבלעדיות, אנה לוטן, הולילנד, בלה דונה, ביופור ועוד.
בתחום בניית הציפורניים - בלעדיות על מוצרים של YOUNG NAILS ארה"ב, SELECT , לה פאם, מוצרי קארט, דפילב, ספירל מוצרי נייר ועוד.

מגוון רחב של קורסים


לימודי קוסמטיקה (הנמשכים שנה) מתאימים למי שמעוניינת לעסוק בתחום בהצלחה. דרישות קבלה - מעל גיל 20 ותעודת בגרות.
מנהלת התחום בביה"ס 'מישל מאייר' היא מיכל זוארץ חזות, מורה מורשית מטעם משרד העבודה ללימודי קוסמטיקה. בסיום, מקבלות התלמידות תעודה בינלאומית ותעודה מטעם משרד העבודה.

הקורס לאיפור מקצועי PROMASTER BEAUTY נמשך שישה חודשים מתאים לגברים ונשים כאחד הרוצים לאפר כלות, תצוגות אופנה, אנשי טלוויזיה, איפור ערב ועוד.
הלימודים מועברים על ידי המורים: קירה אהרונוביץ, עוסקת בהוראת האיפור המקצועי מזה כ- 20 שנה ומלמדת במיטב בתי הספר לאיפור מקצועי בארץ, סיגל קדם מבית 'קריולן' תל אביב ועוד.
כל תלמידה מקבלת מזוודת איפור בשווי 4,000 ₪ ובסיום - בוק צילומים מקצועי, תעודה בינלאומית, תעודה ממשרד העבודה וכרטיס מאפרת מקצועית המקנה הנחות משמעותיות.

קורס האיפור הקבוע נמשך חודשיים וחצי. כיום, מקצוע זה נדרש מאוד. כל אחת רוצה להבליט שפתיים, לעצב גבות, לתחום איילנר ולהראות מטופחת. בסיום הקורס, התלמידה תהיה מקצועית ותיתן מענה לדרישות החדשות בשוק האיפור הקבוע.
כל תלמידה מקבלת מכונה דיגיטלית - החידוש האחרון בשוק האיפור הקבוע, מכונה הכלולה במחיר הקורס ונשארת בידי התלמידה.

הקורס לפדיקור רפואי ולמניקור הוא בן כ- 12 מפגשים מינימום.
מקצוע זה מתאים לכל מי שרוצה להיות עצמאית וגם כעבודה נוספת.
התלמידות בקורס מקבלות בונוס בלעדי ל'מישל מאייר'- טיפול 'ספירל' – ניקוז רעלים על ידי פדיקור.

קורס הספרות נמשך שבעה חודשים. האחראים עליו הם סמי וניקול קוט. הלימודים הינם על פי תוכנית משרד העבודה וכוללים בחינות של משרד התמ"ת. בהרשמה לקורס מקבלת כל תלמידה מזוודת עבודה.

קורס בניית ציפורניים בכל השיטות החדישות, נמשך שלושה חודשים. התלמידות נהנות מכיתה מאובזרת ובה כל הציוד והחומרים לשימוש וללימוד.

יש לציין, כי תעודות משרד התמ"ת ניתנות רק לקורסים לקוסמטיקה, לספרות, לציפורנים ואיפור מקצועי, ואת כולם לומדים ב'מישל מאייר'.

אקדמיה 'מישל מאייר' מקיימת גם סדנאות והעשרות לבעלות מקצוע. סדנאות אלה פתוחות לכל תלמידות בית הספר 'מישל מאייר' ולכל הקוסמטיקאיות המקצועיות העובדות בתחום.
כמו כן, ניתן להתייעץ במקום על מיתוג העסק שלך- מיוחד לקוסמטיקאיות ובלעדי ל'מישל מאייר' - מיתוג העסק בחסות חברת 'כרסטינה' ללא עלות וללא כל התחייבות.

*הבית שלך- ביה"ס פתוח לכל התלמידות, גם לאחר סיום הלימודים, לבוא, להתאמן, לשאול שאלות ולקבל מענה לכל בעיה, על מנת להיות בטוחות ומקצועיות.
כיום ישנם מעל 900 בוגרים של ביה"ס בהנהלת אווה שסיימו בהצלחה את לימודיהם ומשתלבים בעבודה באילת ובארץ.
*אווה מציעה לכל תלמידות ספרות, איפור מקצועי וקוסמטיקה,
שלא סיימו את לימודיהן בכל גוף אחר מכל סיבה שהיא, להשלים ב'מישל מאייר' לימודים בעלות מינימאלית.
*עסקים רבים, בתי מלון ופרטיים, פונים לאווה בבקשה להמליץ על בנות מקצועיות בכל התחומים, דבר המאפשר לתלמידות שמסיימות להשתלב בשוק העבודה בצורה מיידית.

* בהרשמה לשני קורסים - מקבלים חינם בונוס חבילה של קורס עיצוב גבות, שזירת ריסים ושעווה.
ולרגל הביקוש - נמשך מבצע 10% על כל הקורסים למקומות שנותרו.
.
הלימודים מוכרים על חשבון פקדון לחיים משוחררים.
מוכר בביטוח לאומי.
מוכר מטעם משרד העבודה.

'מישל מאייר'- בית ספר בינלאומי למקצועות היופי
כתובת: שער העיר, בית הארז
טל: 08-6374442 אווה 052-2562567.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש