תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 11/10/2011 13:57 ● ערב ערב 2519
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע

ה
שבוע, נפתח בצורך שלכם להחליט החלטות בכל הנוגע לדרך וסגנון חייכם. יכולת הביטוי שלכם במיטבה, כך שהגיע הזמן לשלב בין השניים על מנת להגיע לתוצאות.

מאזניים


הכוכב וונוס עבר לבית הכספים שלכם, כך שזה הזמן הנכון עבורכם להוציא כספים שמזמן רציתם עבור הנאות שאתם מעוניינים עבור עצמכם. היכולת שלכם לומר לזולת מה הצרכים האישיים שלכם הינה במיטבה בתקופה הזו בחייכם, כך שזה הזמן הנכון עבורכם להשקיע את עצמכם בעשייה שיש בה הנאה. מבחינה חברתית, זוהי תקופה מצוינת לשווק את היכולות שלכם כמה שיותר על מנת שתוכלו להצליח בהמשך.

עקרב


היכולת שלכם לממש את תוכניותיכם עלולה להיות קשה עבורכם כיוון שכוכבים רבים נמצאים בבית המקושר עם תת ההכרה. ייתכן שפחדים שונים צפים ועולים, ואתם מרגישים שאין לכם שליטה על חייכם. אתם חייבים להתעמת עם הנסיבות. הכוכב וונוס הנמצא במזל שלכם נותן לכם רגעים רבים של נחת. תרגישו נאהבים יותר, ואנשים שכבר מזמן רציתם שיכירו בערככם מוכנים לעזור לכם לממש את תוכניותיכם.

קשת


מבחינה חברתית, זוהי תקופה מעולה לקידום עצמכם ברמה האישית. נראה שתזכו להערכה לה אתם ראויים, ועובדה זו תקדם את מעמדכם החברתי והמקצועי בצורה הראויה ביותר. גם ברמה האישית תרגישו שיכולת היצירה שלכם עולה ואתם זקוקים למסגרת הולמת שתוכל להכיל אתכם, כדי שתוכלו להמשיך בתוכניותיכם המקוריות. אף אחד לא יוכל לקחת מכם את ההישגים שלכם, כך שתוכלו להמשיך ליצור בלי חשש שמשהו יילקח מכם.

גדי


בית הקריירה שלכם עמוס בכוכבים, כך שזה הזמן הנכון עבורכם להצליח בתוכניותיכם הנוכחיות בכל הקשור לענייני עבודה. נראה שיבואו לקראתכם, ואתם תוכלו להצליח במטרותיכם ויותר מכך, אף ליהנות תוך כדי עשייה. בבית החברה נמצא אצלכם הכוכב וונוס שיעזור לכם לקבל עזרה מידידים כך שתוכלו לשדרג את מעמדכם האישי המקצועי על ידי כך שתכירו את האנשים המתאימים שיעזרו לכם להתנהל.

דלי


הכוכב מארס נמצא בבית השותפויות שלכם ונותן לכם ימים ארוכים של חוסר מנוחה כיוון שהוא פועל בזווית שלילית שאינה נותנת מנוחה ועשייה בצורה נוחה ונעימה. עליכם להיזהר בתקופה הזו מאימפולסיביות שאינה במקומה. אתם עלולים להיות נוחים לכעוס וסף הסבלנות שלכם יהיה קטן מתמיד. מאחר ובחודש הקרוב תהיו מופעלים מהשפעת הכוכב, הרי שמומלץ לכם לקחת הפוגה, ורק בחודש הבא לצאת בהחלטות משמעותיות.

דגים


יש לכם עכשיו תנופה של עשייה ורצון לעבודה הרבה יותר אינטנסיבית. נסו למנף את האנרגיה שלכם לדברים שיש בהם עשייה שתעזור לכם לבנות את עצמכם גם בעתיד. מבחינה כלכלית, עדיין הזמן אינו כשר לעשות מהפכים ואתם חייבים לשמור על עצמכם כדי שלא תכנסו להוצאות כלכליות שאינן הכרחיות ועלולות לגרום לכם להפסדים. מומלץ לכם לשמור על רזרבות כלכליות.

טלה


אתם נמצאם בתקופה של חצי השנה שלאחר יום ההולדת. תקופה זו קשה במיוחד עבורכם כיוון שאתם עושים את חשבונות הנפש שלכם ותוהים מהו הדבר הנכון עבורכם לעשות בפרק זמן זה של חייכם. נראה שנושא השותפויות על כל גווניו השונים עשוי להיות מאוד אפקטיבי עבורכם במידה ותחליטו להשקיע את מירב האנרגיה שלכם בפתרון בעיות מטרידות. דאגו לשמור על שוויון בכל מערכת שותפות.

שור


אתם עסוקים בעבודה קשה ואינטנסיבית בגלל היכולות שלכם עכשיו להצליח בתחום. אתם בתקופה מעולה שבה יש לכם יכולת לשווק את עצמכם בדיוק בצורה ובדרך שאתם רואים זאת לנכון. ההיענות של אחרים אליכם הינה מיידית כיוון שיש לכם יכולת לשכנע אותם בצדקת דבריכם. יש לכם יכולת להיפתח מבחינה רגשית ולפתור בעיות שהטרידו אתכם לפני זמן רב מאוד.

תאומים


בית היצירה והרומנים שבחייכם עמוס בכוכבים בתקופה הזו, כך שאלה מכם הנמצאים בתוך מערכת זוגית יכולים למצוא את עצמם מבלים ומשדרגים לעצמם את הקשר האישי והאינטימי. אולם, גם אלה מכם שאינם נמצאים בקשר יכולים בפרק זמן זה למצוא לעצמם קשרים מחייבים שיחזיקו מעמד לאורך זמן. זה הזמן להחצין את היצירתיות שהייתה אצורה בכם מזה זמן רב.

סרטן


בתקופה הזו, אתם עסוקים בכל הקשור לנושאי הבית בו אתם חיים, ואתם מרגישים שאתם נדרשים לתת את המיטב שבכם על מנת שתוכלו לעמוד ולהמשיך לתפקד בצורת חייכם הנוכחית. שליטה על כל המצב הכלכלי בחייכם תעזור לכם להרגיש שיש לכם שליטה על הנסיבות ואינכם נגררים לתנאים של חוסר וודאות – מצב שמאוד מקשה עליכם את ההתנהלות בחיי היום יום.

אריה


אתם מושפעים בתקופה הזו מהכוכב מארס שמאפשר לכם עשייה דינאמית ואינטנסיבית. מומלץ לכם בחודש הקרוב לקחת לעצמכם הפוגות למנוחה על מנת לא לשחוק את עצמכם תוך כדי עבודה מסיבית. הסביבה בה אתם נמצאים הינה תובענית מאוד, וזוהי גם הסיבה שאתם מנסים לתת ככל יכולתכם ואף מעבר, על מנת להצדיק את האמון שאתם מקבלים בעבודה. זוהי תקופה מצוינת לאמץ חשיבה נוספת השונה מדפוסי חשיבתכם הרגילה.

בתולה


בתקופה האחרונה, יש לכם צורך בהתכנסות פנימה מאחר ואתם נמצאים בתקופה שבה אתם מקבלים תובנות חדשות ומשמעותיות על החיים. זה הזמן שלכם ללמוד להקשיב לאני הפנימי שלכם ולזרום עם התשובות שתקבלו. מבחינה כספית, אתם נמצאים בתקופה שבה אתם חייבים לפקח על ההוצאות שלכם מקרוב ולא לתת לאחרים לנהל לכם את החיים. תוכלו להתמודד עם כל בעיה וכך תוכלו להצליח.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש