איפור

מאת: או-מד מדיקל ● 11/10/2011 00:24 ● ערב ערב 2519
אודליה כהן
איפור

סוף לבלאגן בתיק איפור


חברות הקוסמטיקה מציפות אותנו במוצרי איפור, קרמים ותכשירים. השנה החדשה היא הזדמנות מצויינת להכניס קצת סדר בבלאגן ולהבין מה אנחנו קונות, מה נכון עבורנו ומה שייך למה...
בואו נתחיל (לפי סדר)
1. לחות - קרם פנים איכותי המכיל קרם הגנה. חובה בכל ימי השנה. האקלים והנזקים הסביבתיים (עשן סיגריות, שמש, פיח ועוד) מזיקים לעור, מייבשים ומקמטים אותו ובעזרת לחות ומקדם הגנה אנו מזינים את העור ושומרים עליו. למרוח לפני האיפור ולא לשכוח את הצוואר. אורך חיים - חצי שנה. מומלץ לאחסן במקרר לשמירה על טריות.
2. קרם עיניים - מוצר חשוב ובמיוחד לנשים מעל גיל 30. אזור העיניים/ שפתיים/ צוואר הם האזורים הרגישים ביותר, חשוב להזין אותם ולשמור עליהם. ניתן להשתמש בקרם עיניים גם למריחה על השפתיים. אורך חיים - חצי שנה. מומלץ לאחסן במקרר לשמירה על טריות.
3. סרום - קרם פנים בריכוז גבוה, מעניק תחושה של עור חלק ואחיד. סופח שומן לאורך כל היום וכך שומר על האיפור ומונע ברק בפנים. מצוין כבסיס לאיפור.
4. קונסילר - מוצר חובה וחיוני לכל בחורה. מטרתו לטשטש / להסתיר כהיות/ כתמים ואפילו פצע סורר שהחליט לעבור לגור על פרצופך. אופן הפעולה: מתחת למייק אפ ובמידת הצורך מעל המייק אפ. חשוב להתאים את הפיגמנט הנכון לעור הפנים . אורך חיים - עד חצי שנה.
5. מייק אפ - מוצר חשוב שמגיע בשלל צבעים / גוונים ואפשרויות. לפני בחירת המייק אפ חשוב לאבחן את העור (עור שמן/יבש/מעורב) ולהתאים את המייק אפ הנכון. מגיע בצורה נוזלית או מוצק. טיפ - התאורה ברשתות הקוסמטיקה היא לבנה (פלורסנט ), שימי מעט מייק אפ על המחשוף ותצאי לשמש (תאורת יום) - אם אין הבדל בין הפנים למחשוף - זה הצבע הנכון עבורך! להיזהר מ"ברוגז" בין הפנים לגוף! אורך חיים - עד שנה .
6. פודרה - חובה. אנחנו מזיעות והעור מפריש שומן. על מנת לקבע את המייק אפ ולמנוע הברקה יש לשים פודרה על כל הפנים ואפשר לחזור על הפעולה הזו מספר פעמים במשך היום.
אורך חיים- שנים או עד שנגמרת הפודרה. לשמירה על טריות לאחסן במקום קריר ויבש.
7. ברונזר - למראה שזוף כל השנה! מגיע כמוצק או באבקה. בעל נצנצים/ הברקה עדינה. תפקיד הברונזר ליצור מסגרת של הפנים וכמובן לשזף אותם. ניתן להשתמש גם על המחשוף. אורך חיים - שנים או עד שנגמר הברונזר. לשמירה על טריות לאחסן במקום קריר ויבש.
8. צלליות - חובה בכל תיק איפור: צללית שחורה (בסיס /תיחום העין), צללית שמנת מבריקה(עצם הגבה), צללית חומה-אפורה לגבות, צללית בצבע מוקה או ורוד - אפרסק (יכולה לשמש גם כסומק) וצללית צבעונית נוספת (לפי בחירתך). אורך חיים - שנים או עד שנגמרת הצללית. לשמירה על טריות לאחסן במקום קריר ויבש. טיפ - ל'הצלת' צללית שאיבדה מהברק שלה: להכניס מקפיא ! הקור מנטרל את הלחות ומקפיץ את הפיגמנט של הצללית.
9. מסקרה - המניפה והמסגרת של הפנים ! תפקידה להדגיש את הריסים. מסקרה טובה מקפיצה ומשדרגת כל איפור. יש לשים לב אם המסקרה עמידה במים או שלא עמידה. אורך חיים - עד חצי שנה. מסקרה מקולקלת יכולה לגרום לאלרגיות ודלקות עיניים.
10. שפתון וגלוס - חשוב שהשפתון יהיה עשיר בלחות ובעל מקדם הגנה. השפתיים הם אזור עדין מאוד וצריך לשמור עליהם. כיום יש שפתונים עמידים לכל היום, עליהם אני פחות ממליצה כי הם מייבשים את השפתיים וקשים להסרה. אורך חיים - שנה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש