זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 11/10/2011 00:19 ● ערב ערב 2519
מאת: רחל ארז
זודיאק

טלה

-
אף אחד לא מצליח להבין אתכם כעת. התקשורת מעט בעייתית וחלקכם ירגיש צורך להתנתק. בכל הנוגע לתחום היצירתי, אומנותי וטיפולי זוהי תקופה מצוינת להתחבר להשראה לדמיון ולאפשר ליצירה לדבר בשמכם. עם כספים ורכוש יש נטייה לפעול מהבטן ופחות מהראש, הקלפים ממליצים להמתין.

שור

-
קיימות אנרגיות חושניות. הטבה במערכות יחסים ושותפויות מכל סוג. נדרש מכם ומבן הזוג שינוי בדרך שאתם מתקשרים בתוך מערכת היחסים. בעבודה תתכן ביקורת כלפי הממונים, לאחרונה נראה כי יש לא מעט חילוקי דעות ומאבקים.

תאומים

-
מילת המפתח עבורכם הינה מגע, אתם זקוקים לחום ולקרבה. שבוע מאוד חזק בכל מה שקשור ליחסים אינטימיים. תוכניות לטיול יתגבשו השבוע והמסלול יתבהר ויתגלה כמיוחד. צפויה פגישה עם הממונים ושם תגלו אהדה וסימפטיה.

סרטן


תיתכן נסיגה. הקלפים מתריעים מפני דמות העלולה להקשות עליכם בהתנהלות היום יומית ולעכב דברים חשובים. בעבודה ובלימודים, השתדלו להיות ברורים ולא לאבד סבלנות. תקופה טובה להתחבר לדמיון ולהוציא רעיונות לפועל.

אריה

-
תקופה נהדרת של התבוננות פנימית והפקת לקחים בנוגע לחייכם האישיים, הרבה תובנות. עם בן הזוג ובתחום הרומנטי יש הרבה אופטימיות.
גם כאשר קשה לכם בתקופה זו, עדיין קיים הצורך לפעול למען המשפחה והבית, דבר העלול ליצור קונפליקט עם הדרישות מבחוץ. התקשורת עם הילדים עלולה להיות יותר מאתגרת השבוע.

בתולה

-
הרצון לפרוץ קדימה בתחום הקריירה חזק במיוחד. השבוע אתם עלולים להיתקל בהרבה התנגדות וחוסר שיתוף פעולה מצד גורמים אינטרסנטיים. כלכלית אתם בתקופה טובה ומתחילים לראות תוצאות בעקבות השינויים של השנה האחרונה. מומלץ לכם לזרוע זרעים חדשים.

מאזניים

-
אנרגיה טובה ושקטה. ממעטים בדיבור, מבלים הרבה מחוץ לבית, מוצאים זמן לכל דבר, מחוברים לאנרגיה של הנאה בילויים וכייף. זהו שבוע נכון לרכוש דבר מה שהוויתם לו זמן רב. יש משיכה למותרות ודברים איכותיים.
אתם באנרגיות של תשוקה ואהבה, יתכן אף מהפך בתחום הרומנטי, הימנעו מקנאה ורכושנות.

עקרב

-
הדברים אצלכם מסתדרים על הצד הטוב ביותר. אתם מעיזים יותר לקראת סוף השבוע ויתכן שתחליטו לקדם מערכת יחסים למקום מחייב יותר. זה יקרה בכל מקרה, חשוב שתנסו להסתגל למצבים חדשים ולא לכפות את רצונכם. מבחינה כספית מצבכם צפוי להשתפר בשל סכום המגיע ממקור בלתי צפוי.

קשת


קושי בתקשורת וההתנהלות של חיי היום יום. קיימת תחושת קורבנות, הססנות, בלבול ופחד. אתם אפופים באנרגיה שקרית. האווירה עם בני זוג ושותפים סוערת עדיין. בשורות טובות, אחרי תקופה מתישה של חוסר יכולת להחליט, השבוע תוכלו להחליט בקלות ולפעול בהתאם.

גדי

-
הקלפים מתריעים מפני בלימה פתאומית כמעט בכל התחומים. אנרגיה המלווה בהרגשת עייפות וכניעה. התחום הזוגי מעורפל. אתם משוועים לאהבה, פיתחו את זרועותיכם וליבכם ותבינו שהיא שם. הרצון לפעול לבד מתנגש עם דרישות המערכת בתחום הקריירה. תדחו חתימה על חוזים והסכמים.

דלי

-
התחום המקצועי עשוי להשתפר ולהוציא החוצה יכולות שלא הייתם מודעים להם. חשוב שבמהלך השבוע תשתפו פעולה בתחום המקצועי. בבית הזוגיות לא מעט אי הבנות וחילוקי דעות, זה הזמן לעבוד על מיומנויות התקשורת שלכם. שבוע שמאופיין בבחינת השטח וחיפוש אחר אהבה.

דגים


השבוע תחוו שקט פנימי ותרגישו שרגלכם נטועות באדמה באופן יציב בדיוק כפי שאתם אוהבים. האור בקצה המנהרה גלוי לפניכם ואתם ממתינים כעת לקבל את ההסמכה הרשמית בעבודה. המקום שאתם שאפתם אליו שלכם הוא. שבוע של נחת ותגמול. אתם ממשיכים להתבלט ברמה העסקית והמקצועית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש