מיסטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 11/10/2011 00:17 ● ערב ערב 2519
לורד אריסטו דה סילבר מדיום המילניום
מיסטיקה

ללורד אריסטו שלום רב!


אני תושב אילת שקורא את המדור שלך כבר למעלה מ-20 שנה. השנה עובר עלי כזה גיהינום שאני לא יכול עוד להתמודד איתו, לכן אני פונה אליך כמדיום ומנהיג רוחני, שתעזור לי. אני בן 47, נשוי פלוס שני בנים תאומים. עד לפני שנה היינו משפחה נורמטיבית ואז עשיתי את טעות חיי. בן דודי השתחרר מהכלא לאחר חמש שנים ולא היה לו לאן ללכת, כולם הזהירו אותי ממנו, אבל הלב שלי לא נתן לי לזרוק אותו לרחוב. בעברו הוא נפל להימורים, שוק אפור ואלימות, לא חשבתי שבגלל זה צריך לשפוט אותו לכל החיים. בן דודי, בן 42, גבוה, יפה תואר, ויודע לדבר אל ליבן של נשים. אשתי ירשה לא מזמן סכום כסף גדול מאוד ובכסף הזה היינו אמורים לבנות את בית חלומותינו. מתברר שהוא התלבש על אשתי, אישה מדהימה ויפה, הקסים אותה, וכשאני הייתי בעבודה הם חגגו תחת קורת ביתנו. ואז, בלי שום הודעה מוקדמת אשתי מודיעה לי שהיא עוזבת את הבית ורוצה להתגרש. "אתה אדיש אלי כבר שנים", היא אמרה לי, "אתה לא מראה לי אהבה, קמצן, לא מתאים לי יותר". בן דודי בא אלי ואמר לי: "אני לא רוצה להפריע לכם, אני רואה שיש לכם בעיות אז אני אלך לגור במקום אחר". ומתברר שהמקום האחר זו דירה שהיא שכרה עבורם. היא השאירה אותי בבית לבד, לקחה את הבנים בני ה-14 ועכשיו היא תובעת גירושים וחצי מהרכוש שלנו. מחבר טוב נודע לי שבן הדוד שלי בונה על הכסף שאשתי ירשה - כמה מיליוני שקלים. הוא חזר להמר והיא אוכלת יפה את הסיפורים שלו וכל הזמן נותנת לו כסף. אני לא מבין, הרי לא חסר לנו כלום, איך ולמה היא נפלה לתוך רשת מילותיו המתוקות? היא באמת חושבת שהוא מאוהב בה? הרי כשהוא יגמור לשרוף את כל הכסף שבעצם נועד לנו לטובת בית יפה וחם למשפחתנו, הוא יזרוק אותה. היום היא באטרף נגדי ולא מוכנה לשמוע. כולם אמרו לי להיזהר ממנו ואני בטיפשותי ובטוב ליבי סירבתי להקשיב, ועכשיו חיי נהרסו. אני בגיהינום לבדי. אני אוהב את אשתי וחשבתי שגם היא אוהבת אותי. קשה לקום כל בוקר ולהבין שאני לבד ושאחרי כל מה שעשיתי, עבדתי קשה כל החיים, נתתי את כל כולי לאישתו, לא שתיתי, לא הימורים, לא סמים, לא סיגריות אפילו, היא זרקה אותי בגלל כמה מילים יפות של גבר מהמר, משתמש בסמים. הלורד, אתה עם כל הניסיון שלך, אולי תסביר לי איך ולמה זה קרה? כולי תקווה שתיפגש איתי כמה שיותר מהר.
דויד (שם בדוי)

דוד יקר


קיבלתי את מכתבך וכמובן שמיד פיניתי זמן לפגישה עימך. לאחר ששמעתי מפיך את כל פרטי המקרה ופתחתי לך בקלפים וגם בספר הקדוש ואפילו עשיתי לך מפה גימטרית ותקשור, אני לצערי יכול רק לומר לך שאתה ואשתך תתגרשו, אבל היא ובן הדוד שלך לא יינשאו, כי תוך שנתיים הוא יבזבז לה המון מהכסף על כל מיני דברים טיפשיים ואז היא תתעורר יום אחד בלעדיו.
כי כשהוא יבין שהכסף לא עומד להמשיך להגיע הוא יקום ויעזוב והיא תישאר בלי הכסף ולבד. גם הבנים כבר יהיו בני 16-17 והם לא ירצו להישאר איתה ויעברו אליך וככה היא בסוף תשלם על טיפשותה. אתה כבר לא תרצה לשוב אליה כי לפי התקשור תכיר אישה נפלאה, אלמנה וביחד תחיו עוד 30 שנה לפחות. לפי הקלפים לא יחסר לך דבר כי גם תעבוד ותצליח וגם לאלמנה יש רכוש רב. אני מבין את הגיהינום והצער שעובר עליך, אבל האמן לי, כמו שאומרים- מעז יצא מתוק.
והכל כמובן, בעזרת השם. בגלל שאתה אדם ישר ואיש טוב. אשתך, בגלל שזנחה אותך כאשת איש, יחרב עליה עולמה והאמן לי בהחלט מגיע לה. כל חייה, אני רואה בברור בספר הקדוש, היא הייתה אצלך כמו מלכה. לא הייתה לה שום סיבה לבגוד, ואם היא הייתה חכמה יותר, היא לא הייתה נופלת קורבן למילים חסרות משמעות שהיא כל כך נהנתה להקשיב להן. אין שום סיבה בעולם שתסלח לה ותקבל אותה בחזרה. היא לא ידעה להעריך את הטוב שבך. היא חשבה רק על עצמה, אבל יהיו לה שנים להתחרט.
תמשיך ללכת בדרכו של אלוהים והוא יברכך תמיד. קח דוגמא ממני, אני שם את כל מבטחי באלוקים ותמיד תמיד הוא מעניק מאהבתו.
הסר את העצב מליבך, הכל מלמעלה. תתמלא באמונה אופטימית והכל יהיה לטובה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש