'שוקולה'- צרפת באילת

מאת: אביבה דקל ● 11/10/2011 00:15 ● ערב ערב 2519
מי שנכנס לקונדיטוריה 'שוקולה' במרכז 'חופית' ומריח את ריחות המאפים הנהדרים, לא יכול שלא לדמיין לעצמו כאילו נכנס לאחת הקונדיטוריות בפריז. ועכשיו תנו ביס מהקרואסונים, העוגות, הבריוש, תוסיפו לגימה מהקפה המהביל, עצמו את העיניים ותנו לניחוחות סביבכם לקחת אתכם הרחק הרחק, לקונדיטוריה בשאנז אליזה
'שוקולה'- צרפת באילת

לא בכדי פוקדים כל הצרפתים המתגוררים באילת וגם אלה המבקרים בה קצרות את 'שוקולה' – כאן הם מרגישים בבית, כמו בפריז וגם פוגשים את האילתים הרבים הפוקדים את המקום כדי להרגיש קצת צרפת. במקום הקטן, האינטימי והמיוחד הזה האווירה נינוחה ומזמינה והכל טעים לחיך ויפה לעין. בשעות הבוקר אי אפשר להכניס סיכה במקום - המקום פועל בשיטת ה'כסא החם' - אף לא כסא אחד נשאר פנוי אפילו לרגע בתוך בית הקפה וגם על הבר שבחוץ. ככה זה כשכולם רוצים לפתוח את הבוקר עם ניחוחות שלא מהארץ הזו.

לזה בדיוק קוראים - קונדיטוריה


'שוקולה' היא בית קפה- קונדיטוריה אולטימטיבית - בדיוק כמו שצריכה קונדיטוריה להיות.
המקום פתוח כל היום ובכל רגע נתון כיף להיכנס לכאן, לשקוע בכסא נוח וללגום קפה מעולה עם עוגיות או מאפים הנאפים במקום. אם אתם בדרך לקניות, לתקן או להחליף טלפון נייד בסניף 'אורנג'' השכן, להתאים או להזמין משקפיים ב'אופטיקנה' או בדרככם למספרה הסמוכה- 'שוקולה' הוא מקום אידיאלי להעביר בו זמן איכות על קפה ועוגה בעודכם מחכים למשקפים או לטלפון הנייד שלכם.
לאלו שאוהבים לבדוק את העוברים ושבים ולדעת מי נוסע, מי הולך ומי בא ולאן, כסאות הבר הגבוהים הממוקמים בחזית הקונדיטוריה לאורך בר מעץ 'יספקו את הסחורה'- ככה זה כשמקומות הישיבה מקנים ליושבים בהם נקודת תצפית מושלמת לנוף האנושי וגם לנוף אל הים.

כשטעמים ואיכות מתחברים


תשעה חודשים עברו מאז רכשו את 'שוקולה' האחים גל ואייל גונן גל ניחנו במגע קסם ויחד עם הקונדיטור של 'שוקולה' הופכים השלושה כל עוגה או מאפה היוצאים מן התנור למלאכת מחשבת ולמעדן אמיתי.
אם אתם מתכננים אירועים כמו יום הולדת, יום נישואין, או סתם מסיבה, אפשר להזמין כאן כל עוגה שתעלה בדעתכם, מקושטת כיד הדמיון הטובה עליכם, ומובטח לכם שלא תתאכזבו - העוגה שתקבלו תהיה גם יפה מאוד וגם טעימה מאוד.
ולא רק לאירועים ולאירוח - אילתים רבים מגיעים ל'שוקולה' כדי לקנות עוגות, עוגיות ומאפים לאכילה בבית, כי אם טעמת פעם מאפה של 'שוקולה', ראה הוזהרת - אתה שבוי בקסם ומובטח כי תחזור שוב ושוב בכל פעם שתרגיש צורך בעוגה או במאפה לקחת הביתה.
בימי שישי מתמלא המקום החל משעות הבוקר המוקדמות בריח של חלות טריות לשבת הנאפות במקום. החלות ב'שוקולה' קלועות ביד - ממש חלות של בית. אין כל דמיון ביניהן לבין החלות התעשייתיות שאתם רגילים לקנות במקומות אחרים.
אם אתם מתכננים אירוע או רוצים לפנק מישהו - ב'שוקולה' תמצאו לא רק עוגות ומאפים אלא גם הרבה דברים יפים וטובים אחרים.
ב'שוקולה' תמצאו מבחר מתנות לאירועים כמו: דובוני אהבה, בלוני הליום, יין טוב, בונבוניירות משובחות ופרלינים נפלאים. לחגיגת יום הולדת לילד תוכלו למצוא כאן בנוסף לעוגה בכל טעם או צורה שתרצו, גם בלונים, נרות בצורת מספרים, נרות לקישוט העוגה ועוד הרבה דברים טובים. אז תפקחו את העיניים ותנו לריחות להוביל אתכם למקום הנכון. כי עם הטעמים של 'שוקולה' לא מתווכחים.

'שוקולה'
כתובת: מרכז 'חופית', אילת
טלפון: 08-6372535
נייד גל: 0575239621
שעות פתיחה:
ימים א'-ה' 07:00-20:00
שישי 07:00-15:30

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש