מרכז הריקוד של שרית קפון

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 5/10/2011 09:41 ● ערב ערב 2518
ב'מרכז הריקוד של שרית קפון', בית הספר המקצועי לריקוד באילת, תוכלו להגשים חלום
מרכז הריקוד של שרית קפון

מי לא מכיר את שרית קפון, הרקדנית והמורה המוסמכת, האישה והאגדה, שהוציאה תחת ידה כל כך הרבה רקדנים וביניהם גם מקצועיים. ובכל זאת, למי שלא יודע או אולי שכח, אז...
שרית קפון היא בעלת תואר ראשון במחול, למדה באקדמיה למחול IPAC בצרפת – בלט, ג'אז, ריקוד מודרני, סלסה, ריקודים סלוניים ועוד. לפני 15 שנה, עלתה שרית מצרפת היישר לאילת ומיד החלה לעסוק בתחום הריקוד. לפני תשע שנים, פתחה את 'מרכז הריקוד של שרית קפון' באולם הספורט ב'רבין' שהלך והתפתח עם השנים.

בשנתו התשיעית של 'מרכז הריקוד של שרית קפון', כולל מרכז הריקוד המפותח שני אולמות סטודיו גדולים, שעובדים בימים מסוימים בו-זמנית לאור התווספות מורים מקצועיים לריקוד.

אילו סוגי ריקוד חדשים תמצאו במרכז הריקוד?
אם כן, לאחרונה הצטרף למרכז מורה מקצועי לסטפס, שמלמד ילדים ומבוגרים בקבוצות נפרדות. גם בתחום הריקודים הסלוניים לילדים ולמבוגרים תמצאו מענה בדמות מורה מדהים חדש.
שני מורים נוספים בבית הספר לריקוד הם: מורה לבלט קלאסי ומורה לברייקדאנס לכל הגילאים. ואיך אפשר בלי מחול מזרחי, היפ הופ, אירובי דאנס, טעימות מחול (מגיל 3) והזומבה?...
כל אלה מצטרפים לחוגים הרגילים במקום: מודרני, ג'אז (גם למבוגרים) ופויינט (עמידה על אצבעות), אותם מלמדת בהצלחה רבה שרית.

גולת הכותרת של 'מרכז הריקוד של שרית קפון' הן הלהקות בגילאים השונים (מגיל צעיר מאוד – כיתה א'). התלמידות המוכשרות המיועדות להצטרף ללהקות מחויבות ללמוד ג'אז ובלט קלאסי ולעבור מבחני קבלה. הלהקות בבית הספר הן : 'סוכריות' לכיתות א'-ג', 'גלורי' – ד'-ז' והלהקה הייצוגית של מרכז הריקוד – הבוגרות – ח' – י"ב. בנוסף, גם המבוגרות הלומדות במרכז הריקוד מופיעות במופעי סוף השנה. לא מיותר לציין, כי מבית הספר לריקוד יצאו תלמידים עם הישגים שלמדו במסלול המקצועי (מסלול מקצועי מתחיל אפילו בכיתה א'), ביניהם תלמידה הלומדת באקדמיה למחול בירושלים ותלמיד המופיע כרקדן בפסטיגל. מעבר לכך, זו השנה השלישית שתלמידות מכתות י' מסייעות במרכז הריקוד כחלק מהמחויבות האישית הבית ספרית שהיא חלק מהבגרות החברתית שלהן.

'מרכז הריקוד של שרית קפון' משקיע רבות במופעי סיום השנה. המופעים הפכו לשם דבר בעיר, והם כל פעם מפתיעים מחדש.

בית הספר מקיים קשר רציף וישיר עם מורים וכוריאוגרפים מחו"ל אשר מגיעים למרכז הריקוד ומעבירים סדנאות מקצועיות. לדוגמה, לאחרונה, ביקר בארץ הכוריאוגרף של ביונסה והעביר סדנה בלי נשכחת בבית הספר לריקוד. בנוסף, שרית לא שוקטת על השמרים, ובית הספר שלה משתתף בכנסים בתחום באילת בפרט ובארץ בכלל.
בנוסף, מלמדת שרית קפון שיעורים פרטיים לזוגות העומדים להתחתן ואף בונה להם ריקוד ליום האירוע במספר שיעורים פרטיים. לאירועי בר/בת מצווה, מפיקה שרית קליפים מיוחדים.
בזכות הפלטפורמה האינטרנטית ('יוטיוב' ו'פייסבוק') יצא שם ביה"ס למרחוק וקיבל הכרה והוקרה בארץ ובחו"ל.

נותרו מקומות בודדים, מהרו להירשם.

ליצירת קשר- שרית קפון
050-2394382. באינטרנט:
'יוטיוב'
http://www.youtube.com/user/skapon1?feature=mhee
ו'פייסבוק


תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש