'הרה' אילת-המקום האידיאלי לאירוע האולטימטיבי

מאת: או-מד מדיקל ● 5/10/2011 08:46 ● ערב ערב 2518
/ אסטר שטרית / הרה אילת הוא גן האירועים היחיד בעיר המתפרש על שטח פתוח, רחב ידיים המיועד לכל סוגי האירועים עסקיים ופרטיים כאחד. פסטיבלים, ירידים, הופעות, חתונות, חגיגות בר/בת מצווה וכל אירוע שתרצו
'הרה' אילת-המקום האידיאלי לאירוע האולטימטיבי

ירידים ופסטיבלים רבים נערכו כבר ב'הרה': שני פסטיבלי בירה (השלישי יתקיים השנה בחול המועד סוכות), פסטיבל היין, יריד האירועים, כנס לאנרגיה מתחדשת, תערוכת רכבי מרצדס ועוד אירועים משמחים רבים אחרים.
אילתים רבים בחרו ב'הרה גארדן' כמקום בו קיימו את האירוע המשמעותי בחייהם מאחר שידעו כי ב'הרה' יוכלו להפוך למציאות את כל מה שחלמו על איך האירוע שלהם צריך להראות.
ב'הרה' השמים הם הגבול בכל הנוגע לעיצוב, לתפריט המושלם ולאווירה הקסומה. על התפריט המוקפד מנצח לא אחר מהשף שלומי נחום עליו דובר רבות.

הרה אירועים אילת' מיועד להכיל עד 1500אורחים באירוע מעוצב בצורה מודרנית ויוקרתית.

בגן רחב הידיים גם אירוע של 1500 איש הוא לא צפוף. יש מקום בשפע לכולם וכולם מרגישים כאן נוח. השולחנות מכוסי המפות והכיסאות המחופים, האורות, הנרות, הפרחים, הפמוטים - כל אירוע נראה כמו תמונה מרהיבה הלקוחה מתוך סרט - בין אם זו חתונה, בר או בת מצווה או כל מסיבה אחרת. ברור לכל משתתף באירוע או לצופה מן הצד שבהכנתו הושקעו הרבה מחשבה, ידע, מקצועיות והרבה מאוד טעם טוב.
ניתן להוסיף ולשדרג את מתקני הגן בהתאם לסוג האירוע ובהתאם לדרישות בעלי האירוע כשהשמים הם הגבול.

צוות מפעילי ה'הרה' פועל באופן מקצועי תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים בכל התחומים כך שתוכלו להיות בטוחים שהאירוע שלכם בידיים טובות.

'הרה גארדן'
טלפון: 052-8895020
כתובת: קאמפן 12, מול הלגונה הצפונית
אתר: hera-evente.co.i

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש