והשבוע נגיע מזל טוב למזל החודש

מאת: או-מד מדיקל ● 21/9/2011 15:12 ● ערב ערב 2516
והשבוע נגיע מזל טוב למזל החודש

מזל מאזניים


תאריך המזל: בין ה-23.9 ל-23.10

אלמנט: אויר

אופי האלמנט: יוזם

איבר בריאותי רגיש: כליות, פרקים.

תכונות חיוביות של המזל: אנשים הגיוניים, אובייקטיבים, נעימי הליכות, ידידותיים, אוהבים שלום והרמוניה, שלווים, מזדהים עם הזולת, אוהבים את החיים הטובים, מעולים בעבודת צוות, ניתן להגיע איתם להסדר, פשרה ושיתוף פעולה, בעלי חוש אמנות מפותח.

תכונות שליליות של המזל: חסרי יכולת להחליט, חסרי בטחון, בעלי דעות שונות בגלל חוסר היכולת לקחת אחריות על חייהם, לא נותנים מעצמם עד הסוף במערכות יחסים – שומרים מרחק מהזולת ולכן נחשבים לקרים רגשית, תלותיים, נצלנים בגישתם לאחרים.

תחזית שנתית כללית לילידי המזל


שפע
בחודש יולי האחרון, נכנס כוכב יופיטר המקושר עם שפע והצלחה למזל שור הוא בית המקושר אצלכם עם יכולת ראייה מעמיקה לגבי משמעות החיים והיכולת ליצור ולהתמודד בחייכם עם סופים והתחלות חדשות. תצטרכו לבחון את המצב מעכשיו ועד לחודש ינואר 12', כדי שתהיו שלמים עם ההחלטות שלכם. רק לאחר ינואר מומלץ לכם לזרום עם האפשרויות שהחיים מביאים אליכם וליהנות משפע שהיקום מעוניין להעניק לכם.
כל זאת עד ליום ההולדת שלכם בשנה הבאה. מאחר ויופיטר הוא כוכב שמגיע אחת ל- 12 שנים, מומלץ לכם לא להקשות על עצמכם בהתלבטויות ופשוט לקפוץ מהזדמנות להזדמנות עד אשר תהיו מסופקים.

קושי -
בשנה זו נמצא סטורן המביא איתו עיכובים במזל שלכם, וזאת כדי שתלמדו לשנות את חייכם במקומות הדורשים שינוי. נראה שהפעם מתוך רצון תיקחו אחריות על חייכם ולא תדחו החלטות כפי שלעיתים עשיתם עד עכשיו. אלה מכם שמעוניינים לרדת במשקל – יהיה זה זמן מעולה עבורכם לממש זאת ולהיות אחראים לגזרתכם המתחדשת.
תקופה משמעותית יותר עם צורך בקבלת החלטות, תהייה בין החודשים פברואר ליוני 12'. יהיה זה הזמן המתאים לבדוק את סגנון חייכם ולהחליט כיצד אתם רוצים להמשיך להתנהל ובעיקר, האם אתם מוכנים להשלים עם המחירים הנדרשים לכך.

בברכת שבוע טוב
ומזל טוב
צילה שיר-אל
0522248626

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש