אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 21/9/2011 15:11 ● ערב ערב 2516
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 2248626- 052
אסטרולוגיה

טיפ לילידי השבוע


הכוכב מרקורי נמצא במזל שלכם, עובדה שגורמת לכם להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמכם ביחס לסביבה ובכל הקשור ליכולתכם להביע את עצמכם.

בתולה


בחודש האחרון, היה הכוכב מרקורי בבית תת ההכרה שלכם וגרם לכם לקשיים ולפחדים שלא תמיד יכולתם להסביר אותם לעצמכם. עכשיו, כאשר הכוכב עבר למזל שלכם – אתם יכולים ליישם את התובנות שקיבלתם ולשכנע את האחרים בצדקתכם, במידה ועדיין אינכם בטוחים שהאנשים הקרובים לכם חושבים כמוכם. אל תתנו לקשיים כלכליים חולפים להפריע לכם בתוכניותיכם.

מאזניים


בשבוע הקרוב, תהיה לכם נטייה להסתגר כיוון שמרבית הכוכבים נמצאים בבית תת ההכרה שלכם, ואתם מרגישים צורך לבדוק עם עצמכם את ההתנהלות האישית שלכם מול גורמים רבים שלא מאפשרים לכם לזרום עם תוכניותיכם האישיות והמקצועיות. זה הזמן לבדוק תוכנית עבודה חדשה שתאפשר לכם חופש פעולה. היעזרו באנשים הקשורים איתכם מבחינה חברתית כדי לכסות את כל האפשרויות.

עקרב


בתקופה הקרובה, יגיע אל בית הקריירה שלכם הכוכב מארס, כך שסוף סוף תפעלו עבור עצמכם בלבד ללא צורך להתחשב באחרים. ייתכן ותרגישו התלבטויות בין מה נכון לכם לעשות עבור הצורך להישאר במרכז העניינים החברתי, ובין הצורך האישי שלכם להצליח ולשגשג בעבודה. במקרים של התלבטות, הכי נכון לכם יהיה להקשיב לאני הפנימי שלכם ולסמוך על האינטואיציה הטבעית שלכם שתוביל אתכם למקום הנכון.

קשת


בתקופה הקרובה, תעברו שיעור של אהבה עצמית. נראה שלאחרונה לא כיבדתם את האני הפנימי שלכם ונתתם לאחרים להגיע אליכם ולגזול מכם אנרגיה. זה הזמן עבורכם לעשות את החשבון המתאים של מיהם האנשים שראויים להיות בקרבתכם. נראה שנושאי העבודה יהיו המקום הראשוני ששם תרגישו יותר מוערכים, ולכן משם תגיע האהבה האמיתית וללא תנאי, שתעזור לכם לחזור לאיזון הפנימי שלכם.

גדי


בחודש האחרון, הרגשתם שאתם בעשייה מרובה אם כי עשייה מתוך לחץ. ואכן, אתם נדרשים להגיע להחלטות לא פשוטות ביחס לדברים רבים בחייכם. השבוע, מומלץ לכם לבדוק מבחינה בירוקרטית האם אתם פועלים נכון, והאם אתם אכן מסודרים מבחינה אישית ומקצועית בכל הקשור להגנת עצמכם כנגד התרחשויות שאינן בשליטתכם. השתדלו להשקיע קצת יותר זמן איכות במעגל המשפחתי שלכם.

דלי


במשך כל החודש הקרוב, יגיע הכוכב מארס לבית השותפויות שלכם, ואתם תאלצו לבחון מחדש את הצורך שלכם בהתנסויות חדשות באופן אישי ומקצועי. נראה שתקבלו דחיפה וחיזוקים מהסביבה הקרובה לשינוי, ואתם אכן תבדקו אותו – אבל, זה עדיין אינו הזמן הנכון עבורכם, כיוון שלאחרונה עשיתם שינויים רבים ומומלץ לכם לבדוק כיצד אתם מתארגנים עם הקיים, לפני שאתם מתחילים לבחון אפשרויות חדשות.

דגים


אתם נמצאים בתקופה שהיא כחצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם, ולכן בדרך כלל זוהי תקופה של חשבון נפש שבה אתם בודקים את ההתנהלות של עצמכם וחושבים מה עוד אפשר לשפר. אתם משקיעים עבודה רבה כדי להגיע להישגים בתחומים בהם אתם טובים, ואכן בתקופה הקרובה תקבלו את התמורה להשקעה הרבה שלכם. למעשה, השינויים שעשיתם לאחרונה כבר ממגנטים אליכם אנרגיה טובה חדשה.

טלה


הצורך שלכם בעצמאות אישית ו/או כלכלית הביא אתכם לכך שייתכן ופעלתם מהר מדי ללא מחשבה שמקיפה את כל העובדות. עובדה זו מביאה אתכם לכך שהיום נכנסתם להוצאות כספיות מיותרות. זה הזמן להשקיע זמן רב יותר ואנרגיה בעבודה היום יומית שלכם, כיוון שלא נראה שתבוא עזרה משום גורם חיצוני, ואתם יכולים לסמוך רק עצמכם כדי לתקן את המצב בנסיבות החדשות שנוצרו.

שור


בשבוע הקרוב, יהיה נכון עבורכם להשקיע במימוש התחביבים שלכם והוצאת אנרגיה שתעזור לכם לממש את אהבותיכם הישנות. ייתכן ותאלצו לנסוע למקום אחר על מנת לממש חלק מתוכניותיכם, תהיה זו התרעננות מעולה עבורכם כיוון שלאחרונה עבדתם קשה מאוד ואתם זקוקים לחופשה מעבודתכם. גם בבית נאלצתם להשקיע הרבה מאוד אנרגיה, כך שהגיע הזמן שלכם להתחדשות.

תאומים


בשבוע הקרוב, כמו גם בכל התקופה הקרובה, תקבלו תובנות חדשות ביחס לחייכם דרך האינטראקציה עם בני הבית הקרובים לכם. יש לכם הזדמנות ליצור זמן איכות איתם ובמקביל, הגיע הזמן שתיצרו לעצמכם קן אמיתי וחם משלכם. אלה מכם שנמצאים כבר בביתם שלהם, זה הזמן לשפץ ולשנות את הקיים על מנת להזרים אנרגיה חדשה וחמימה שתגרום לכם לתחושת התחדשות.

סרטן


בשבוע הקרוב, מתקרב כוכב העשייה לבית הכספים שלכם, כך שמומלץ לכם להיערך כלכלית לקראת העובדה שהגיע זמנכם לבדוק מחדש את כל ההתנהלות הכספית שלכם ולהתנהג בהתאם. ייתכנו הוצאות שלא תכננתם מראש, אך עדיין תעמדו בגבולות שאתם מצפים מעצמכם. הקרובים אליכם יצטרכו להסתגל לתנאים החדשים שהצבתם, ולכן השליטה למעשה בידיים שלכם.

אריה


מטבעכם אתם מנהיגים ומובילים, ולכן התרגלתם לחשוב באופן עצמאי מבלי לשתף את האחרים במחשבותיכם. לעיתים אתם מנהלים שיחות שלמות בתוך ראשכם כשאתם גם הסנגור וגם הקטגור ומגיעים להחלטות שהן לא בהכרח נכונות (כיוון שלדו שיח אמיתי, צריך שניים, מן הסתם) לא עבורכם ולא עבור האנשים שהחלטתם עבורם. עובדה זו יכולה לפגום ביחסים שלכם ולעכב התפתחות במישור האישי והמקצועי.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש