הסרת שיער בלייזר

מאת: ● 31/8/2011 12:15 ● ערב ערב 2513
אביבה סלע אתם שואלים אביבה סלע משיבה
הסרת שיער בלייזר

שאלה

:אני בת 23 וסובלת משיעור יתר בפנים (שיער דק וכהה באזור הפאות, הלחיים והסנטר). זה מאוד מפריע לי והייתי רוצה להסיר בלייזר. השיער שלי שחור וגוון עורי בהיר. האם ובכמה טיפולים ניתן להיפטר מהבעיה? עדיף לייזר, אינפרא אדום או אפילציה? מה תופעות הלוואי?

תשובה

: לייזר בהחלט נותן מענה. הנקודה היא שהשיעור בפנים מושפע, בין השאר, משינויים הורמונליים ולכן ייתכן שתצטרכי מעט יותר טיפולים לעומת הסרת שיער ברגליים, מפשעות או בית שחי. אפילציה גם היא שיטה טובה, אבל איטית. הייתי מציעה לך להוריד מהרשימה את שיטת האינפרא - שהיא הפחות יעילה מכל השיטות שציינת. בהצלחה!

שאלה

:שלום,אני מעוניינת לדעת האם קיימת שיטה בטוחה להסרת שיער לנשים בהריון ואם כן מהי השיטה העדיפה, הסרת שיער בלייזר או באינפרא אדום? והאם קיימים אזורים שכן אפשר ואזורים אסורים להורדת שיער במהלך ההיריון? תודה.

תשובה

:לפני שמאשרים טיפול רפואי כלשהו לנשים בהריון מבצעים קודם מחקר כדי לבדוק את השפעות הטיפול. מעולם לא בוצע מחקר בנושא הקשר בין הסרת שיער לנשים בהריון ומשום כך לא מבצעים טיפולים כאלה בשום מכשיר. בנוסף, ידוע כי בתקופת ההיריון יש רגישות מיוחדת לפיגמנטציה בעור האישה ההרה וזה כשלעצמו מהווה סיבה מספקת לא לבצע טיפולים כאלה. אנחנו לא מטפלים בנשים בהריון ואני בטוחה שיהיו מכונים שיסכימו לטפל בך. השאלה אם את מוכנה לקחת על עצמך את הסיכון? בהצלחה!

שאלה

:האם ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר לאזור שיש בו פסוריאזיס בצורה קלה?

תשובה

:בזמן התקף לא ניתן לטפל מכיוון שמדובר בקשקשת לבנה אשר מונעת מאנרגית הלייזר להגיע לשורש השערה. במידה ואין התקף - אפשר ומותר. בהצלחה!

שאלה

:אני בת 26.5 ואחד הגורמים העיקריים שעדיין לא קימתי יחסים זה בגלל שאני מתביישת להתפשט. גופי מלא שיער וכאשר אני מסירה שיער בשעווה... יחד עם השיער יוצאים לי גם פצעים מוגלתיים כי רוב השערות גדלות מתחת לפני העור. אני רוצה בבקשה הסבר גם על סוגים אחרים של הסרת שיער ואם אפשר גם איפה ניתן לעשות זאת ובאיזה מחירים. תודה.

תשובה

:הסרת שיער בלייזר היא הפתרון הנכון מבחינתך לגבי שיעור יתר - במיוחד לאור העובדה שאת סובלת מצמיחת שיער "הפוכה" (לתוך העור). הטיפול בלייזר הוא התשובה האולטימטיבית לבעיה של צמיחת שיער הפוכה. רופאי עור רבים מפנים מטופלים הסובלים באופן כרוני מבעיה זו לטיפולי לייזר. לעיתים נדירות יש לשלב טיפול אנטיביוטי בתחילת הטיפול על מנת למנוע זיהום. מדובר במקרים בהם הפצעים נמצאים על אזור גדול. שיטות אחרות: מחט חשמלית - שיטה יעילה מבחינת תוצאות, אבל איטית בגלל שמטפלים בכל שערה בנפרד, וכן כואבת למדי - ואפילו יקרה כשמדובר באזורי גוף גדולים. ייתכן גם שיש לשקול בירור הורמונאלי לאור טענתך שאת סובלת משיעור רב ברוב חלקי הגוף. בהצלחה!

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש