יעקובוב דיאמונד קוטור

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 10/8/2011 09:35 ● ערב ערב 2510
הצעת נישואין בפתח?. רוצה להפתיע את החברה בתכשיט משובץ יהלומים במחיר הכי שפוי שיש. אילתים - הגעתם למקום הכי נכון שיש. 'יעקובוב' פותחים בפניכם את דלת הכניסה ללב עולם היהלומים הסודי. מבורסת היהלומים ברמת גן – ישירות לאילת!!!
יעקובוב דיאמונד קוטור

תכשיטים היו מאז ומעולם מתנות נחשקות, ואם מדובר בתוספת יהלומים ברמה הכי גבוהה שיש ובמחיר שפוי, אז על אחת כמה וכמה. ליאת אזולאי, אשת יחסי הציבור והשיווק האילתית המקסימה, שכולם אוהבים לאהוב, המייחצנת ומשווקת עסקים רבים באילת בהצלחה רבה במשך שנים רבות ומחוברת היטב לאילתים, היא הנציגה האילתית הבלעדית של 'יעקובוב דיימונד קוטור'. ליאת: "רכישת תכשיט משובץ יהלומים, עם עיצוב וגימור מושלמים ואיכות בלתי מתפשרת של היהלום היא לא בשמיים. כל אחד יכול לאפשר לעצמו. אם בחור רוצה להציע נישואין, ותקציבו קטן, אני הולכת לקראתו, אם בפריסת תשלומים, אם בהנחות מרקיעות השחקים שלנו לאילתים (ראו להלן), אם במתנה של 100$ ממני, שזה מגיע כמעט לחצי מחיר(!). כולם יוצאים מכאן מרוצים, מה גם שמחיר התכשיט בשוק בעת מכירה הוא 100%, כך שהוא יוצא מורווח מכל הצדדים". ובקיצור – ליאת מורידה את 'יעקובוב' לעם.
האמת, השתכנענו, כי כשמדובר בליאת, תהיו בטוחים שהיא יודעת דבר או שניים על השוק האילתי וגם על שוק היהלומים (אביה עסק בתחום במשך 40 שנה).
ועכשיו בואו נדבר קצת על החברה הנוסקת הזו, שמשתווה ואף עולה על חברות אחרות באיכות וברמה.
נא להכיר: משפחת יעקובוב, דור שלישי בענף היהלומים, מתמחה בייצור יהלומים מעל 35 שנה. החל מהשלב הראשוני של יבוא גלם איכותי, תוך עיבוד הגלם וליטושו ליהלום המוגמר בטכניקות החדישות והטובות ביותר שיש. כל יהלום המיוצר על ידי יעקובוב ‏נבחן על ידי גמולוגים מומחים ומתועד במעבדות גמולוגיות בינלאומיות. רוב היהלומים המוצרים ב'יעקובוב' הם באיכות ליטוש הגבוהה ביותר Excellent - Very Good . המשפחה מאמינה, כי: "יהלומים מיועדים לכל אחד".
ב- 2007, הקימה 'יעקובוב גרופ' את מותג התכשיטים היוקרתי Yakubov Diamond Couture ששווק בעיקר באירופה ובישראל. קולקציית התכשיטים מציגה מבחר עיצובים יצירתיים וחדשניים לטבעות אירוסין, תליונים, עגילים וטבעות מעוצבות, מליין הקז'ואל ועד לליין היוקרתי, מגוון רחב של סגנונות מודרניים וקלאסיים בשיבוץ יהלומים. כמו כן, ניתן לעצב תכשיט על פי רצון הלקוח. בשני המקרים גם יחד, התכשיט יותאם אחד לאחד לדרישות הלקוח, גם במחיר ובאיכות שאין להם תחרות.
ליאת: "אתם מוזמנים לבחור את התכשיט שלכם מתוך הקולקציה הייחודית, או מעוצב בהזמנה אישית על פי טעמכם. ניתן למצוא יהלומים במגוון מחירים מהיקר ועד הזול, משובצים בזהב צהוב או בלבן. הזמנה נעשית מעכשיו לעכשיו, והתכשיט אצלכם ביד מיד".
קומפלכס יעקובוב הבינלאומי פועל ברחבי העולם, עם מפעלים לליטוש יהלומים וסניפים בישראל, ניו יורק, הונג קונג, ובולגריה. כיצרני יהלומים, יעקובוב דיאמונד קוטור מציעים יתרון ניכר: קניה ישירות מהיצרן ודילוג על פערי התיווך, ללא מתווכים וללא אנשי אמצע, יד ראשונה המאפשרת להציע ללקוחות תכשיטים באיכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים, הטובים ביותר בשוק.
לאחרונה, נפתחה חנות המותג האילתית בשדרות ה'בולבארד' במלון 'רויאל גארדן', אשר מזמינה את תושבי אילת להיכנס ללב העולם היהלומים הסודי ואף לקבל כרטיס חבר אילתי, המקנה הנחה קבועה של 40% על כל התכשיטים בחנות, ללא תשלום וללא התחייבות.
בואו להתרשם מהקולקציה החדשה המותאמת בדיוק לעירנו – Red Sea , משובצת אבנים צבעוניות עם מוטיבים הקשורים לים סוף.

'יעקובוב דיאמונד קוטור', שדרות ה'בולבארד', מלון 'רויאל גארדן' 'ישרוטל'. טלפון: 08-6316664.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש