אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 20/7/2011 15:36 ● ערב ערב 2507
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 2248626- 052
אסטרולוגיה

טיפ לילידי השבוע
זוהי תקופה מעולה לקידום היחסים הבין אישיים שלכם מבחינה מקצועית מכיוון שאתם עומדים בפני תחילתה של תקופה חדשה, כולל הכרויות עם אנשים שיקדמו אתכם מקצועית.

סרטן


זוהי תקופה מצוינת לחיזוק הקשרים החברתיים כדי לקדם את עצמכם. דרך הפעילות שלכם חייבת להיות חכמה ומתוחכמת כדי שאנשים נוספים בסביבה שלכם לא יזהו את התחושות האמיתיות שלכם ולא ישתמשו בזה נגדכם. גם מבחינה כספית זהו זמן מתאים לבדוק מחדש את ההתנהלות שלכם, כיוון שנראה שהתנאים בשטח השתנו ואתם צריכים להתאים את עצמכם למציאות החדשה.

אריה


בשבוע הקרוב, עדיין תהיו מושפעים תחת הכוכב מרקורי, האחראי על יכולת הביטוי שלכם. מומלץ לכם לפעול בצורה מתוחכמת תוך כדי כך שאתם אמורים להבין את המניעים הפנימיים של האנשים איתם אתם באים במגע עסקי או רגשי. זוהי תקופה מעולה לחזק את היחסים המקצועיים הבין אישיים שלך ולקדם את עצמכם במעמד החברתי. מבחינה רגשית, הסתירו את תחושותיכם עד אשר יתבהר המצב עבורכם.

בתולה


אתם נמצאים בתקופה מאוד מעניינת מבחינתכם, כיוון שאתם נפתחים לצורת חיים חדשה שעד היום לא נתתם עליה את הדעת. בדרך כלל אתם מאוד מעשיים ופרקטיים ופחות משקיעים מבחינה אישית, והנה אתם נמצאים בעיצומם של אירועים שבה אתם נדרשים להשקיע מאוד ביחסים בין אישיים על מנת להצליח. תהליך זה רצוי מאוד, יתקבל בברכה ויפתח אתכם לאופקים חדשים.

מאזניים


מבחינה מקצועית, אתם עוברים עכשיו תקופה שבה אתם יכולים לקדם את עצמכם בתנאי שתהיו שלמים עם העשייה שלכם ולא תתנו לאחרים להחליט במקומכם או אפילו לדחוף אתכם למקומות שאתם בהחלט לא תרצו להיות שם, כיוון שהם מנוגדים לאופייכם. זה הזמן להביע את תחושותיכם האמיתיות ביחס לאחרים ולא להיסחף למקומות בהם אתם שוב פועלים כדי לרצות את האחרים, במקום לדאוג לעצמכם.

עקרב


בשבוע הקרוב ולמעשה במשך כל החודש הקרוב, עליכם להיזהר לא להיגרר לוויכוחים כיוון שנראה שסף הסבלנות שלכם קצר במיוחד ויהיה לכם קשה לשלוט על עצביכם. זה הזמן לנסות ולקדם את עצמכם בעבודה, אך עליכם לעשות זאת בצורה מתונה מבלי לעורר את כעס הממונים עליכם. מומלץ לכם לא להיכנע לפחדים שבמקום לדחוף אתכם קדימה, מונעים מבעדכם להצליח בתוכניותיכם.

קשת


בשבוע הקרוב, תהיה לכם האפשרות הנוספת לבדוק מיהם החברים הנכונים לכם ומיהם אלה שיעזרו לכם בכל פעם שתצטרכו עזרה שהיא מעבר למקובל. יש לכם צורך עז לפרוץ גבולות ולהתנתק ממערכות יחסים שאינן מתאימות לכם ולצרכים היומיומיים שלכם, שהם גם פרקטיים ולא רק רגשיים. זוהי הפעם הראשונה שאתם עומדים על דעתכם לקבל את מה שמגיע לכם ולהיות במקום הראשון ללא כל תנאי.

גדי


יש לכם אפשרויות רבות לקידום עצמכם דרך מערכות יחסים ושותפויות שאינן בעיקר רגשיות ובכך להגיע למקומות להם אתם מצפים. נושאי העבודה והקריירה עדיין תופסים מקום בחייכם, אך אתם כבר יודעים שעובדה זו היא חלק מחייכם ולא נראה שזה גם ישתנה בשנים הקרובות. אתם נמצאים בזמן של חצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם, וזה הזמן הנכון לעשות חשבונות נפש.

דלי


נושאי עבודה חוזרים וצפים השבוע מחדש כדי לגרום לכם להתעורר מול אפשרויות חדשות שיגיעו בדרך לא שגרתית ואפשרי שיהיה דרך חברים ומכרים קרובים. מאחר ואתם חשים פעמים רבות שאתם מאבדים את הסבלנות שלכם אל מול הקרובים לכם, נראה שאתם מרחיקים מכם אנשים שיכולים לעזור לכם. שינויים וריגושים לשחרור לחצים יעזרו לכם עכשיו להתמתן במקומות הנכונים.

דגים


הלחצים הכלכליים שלכם גורמים לכם להתכנסות פנימה כיוון שקשה לכם להתמודד בכל פעם עם הקשיים החדשים. אתם מרגישים שאתם משלמים מחיר פיזי ורגשי רב עבור תנאי החיים שלכם בשנים האחרונות. הכוכב מארס נמצא בבית המשפחה, עובדה שיכולה לגרום לכם למריבות עם האנשים הקרובים לכם ביותר. מומלץ לכם להשקיע את מלוא האנרגיה ביצירת עבודה שתעזור לכם לקדם את עצמכם מקצועית וכלכלית.

טלה


אתם נמצאים בתקופה שבה חשוב מאוד שתממשו את עצמכם על מנת שתרגישו שלמים ומרוצים, אחרת תרגישו תחושת פספוס וחסך. הכוכב אוראנוס, הנמצא במזל שלכם, יעזור לכם לפתור את כל הדילמות הרגשיות והמקצועיות שלכם על ידי כך שייתן לכם את הכוח הדרוש לחולל מהפכים בחייכם. מבחינה כלכלית, אתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם יותר הזדמנויות לצמיחה.

שור


הכוכב יופיטר הנמצא במזל שלכם ייתן לכם השנה הזדמנויות רבות להתחלות חדשות. מאחר ואתם מזל שחשוב לו מאוד לשמר מסגרות קיימות, אתם צריכים לוודא שהאחרים החיים בסמוך אליכם ירגישו כמוכם, שגם להם יש התחלות חדשות לידכם, אחרת כל צד ימשוך לכיוון שלו, כך שעלולה להיווצר מלחמת כוחות. הנושא הדומיננטי בחייכם בשלב זה הוא יצירת כסף כדי לשפר לעצמכם את איכות החיים.

תאומים


הכוכב מארס נמצא במזל שלכם ונותן לכם תחושה של התחלות חדשות והתקדמות בחייכם. אכן זה הזמן הנכון לבדוק את ההתנהלות שלכם גם מבחינה כלכלית ולנסות לשלב בזה גם את הקרובים לכם ביותר, כי נראה שיש לכם יכולת לאחד כוחות ולקדם את עצמכם יותר מבחינה כלכלית. זה גם הזמן הנכון לבדוק את מקום המגורים שלכם ולשפר אותו ככל שתוכלו על מנת שתוכלו להתפתח.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש