זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 20/7/2011 15:12 ● ערב ערב 2507
מאת: רחל ארז
זודיאק

טלה

-
ישנה קריצה שובבה לעבר הטלאים. הקלפים מורים כי ה'תקיעות' הסתיימה. התחלה חדשה בפתח, הרבה חיוניות ומרץ. ההתלהבות שחסרה לכם בימים האחרונים, שבה ומלווה את צעדכם. האנרגיה הינה של מין, מיניות ואהבה, כמו גם של עבודה רבה.

שור

-
מאהב/ת, מחזר/ת יוצאי דופן יפיח חיים. הנאה והיי יאפיינו את השבועיים הבאים. ישנה אנרגיה התחלתית, מעבר מפנק בתנאי המגורים. גיחה לחופשה קצרה בחו"ל. הצצה חיצונית לתוך חייכם תגרם באופן בלתי שגרתי. הצעות עבודה רציניות, פרויקטים משמעותיים וכן, הצעות למיסוד.

תאומים

-
חירות, חופש ושחרור מכבלים מאפיינים את התאומים כמוטיב מוביל, למרות שהשבוע תחוו את עוצמתה של האנרגיה הזו. נסיעת יחיד תגרום לכם להרהורי נפש לכיוון החופשי. עד שובכם תספיקו להבין את מידת התלותיות שלכם בתא המשפחתי. מסתמנת מגמת התבהרות ורוגע לקראת חמישי.

סרטן

-
ביקורת עצמית מעיקה ודאגה לכולם תגרום לכם לשכוח שאתם אנושיים ולוקחים על עצמכם עד כדי אפיסת כוחות וחוסר אנרגיה. הקלפים שלכם ממליצים על הצורך שלכם באווירה הרמונית ונעימה במסגרת הבית והמשפחה. איך לא?! קחו בחשבון שאתם אלה שבונים את הסכרים וגם את הגשר.

אריה

-
חוסר יכולת להחליט. דיכוטומיה ומועקה סביב החלטות שחייבות להיעשות. האנרגיות שלכם עייפות וזה הזמן לקחת החלטה וליצור שינוי פנימי שיגרום לכם להאמין ביכולתכם. מוטב לכם להגדיר את המצב לאשורו, כי אז תגלו שאתם לא בנויים לספקות וחשש. יום ההולדת הפעם מניב את המנוע פנימי שיסייע וילהיב את כולם סביבכם. אתם מנערים ותוחמים את המיותר.

בתולה

-
שבוע מפנק במיוחד בכל הקשור לגמול ותגמול. הדברים מגיעים אליכם בקלות יחסית. למשל בעבודה כאשר אתם בטוחים שהגיע הקץ ואתם בוחרים לעזוב, הקלפים מלמדים על הפתעה. הצעה מפתה מצד המעסיק הנוכחי, מתנה מפנקת מבני זוגכם תפתיע אף היא בעוצמתה.

מאזניים

-
פרידות וניתוקים חיוביים עבורכם. זהו זמן מתאים להתגבר על דפוסים שזמנם עבר. הקלפים ממליצים לצאת לדרך חדשה! אתם נראים טוב במיוחד, מובטחת אנרגיית קניות ופינוקים. שבוע משפחתי מסורתי. סכום כסף יבוא במפתיע ויאפשר לכם לפנק את האהובים.

עקרב

-
ימים אלה עשויים לגרום לכם לפשפש ברגשות ובמושגי האהבה, אתם רוצים יותר. אתם דורשים תשומת לב ואהבה ואתם נוטים לשכוח ולהתעלם מכל הטעויות שעשיתם בעבר (הלא רחוק).הקלפים מבטיחים התרחשות הבאה על מקומה אם תפעלו מתוך בינה. הקשיבו ללב ותיעזרו בשכל.

קשת

-
אפקט המראות מובטח לכם דרך אנשים חדשים בחייכם, דרכם תלמדו כי הנה הגעתם למנוחה ולנחלה. הקלפים מלמדים שלאחרונה המסגרות בחייכם מתבהרות, הספקות נעלמים ואתם חווים נבדלות או ייחודיות. זה הזמן בו תרגישו מיוחדים. אתם מלאי כבוד והערכה לכל מה שהשגתם.

גדי

-
כל האלמנטים שמאפיינים חגיגה, אהבה ושמחה בלב. התלהבות והתאהבות, קלילות והומור. נסיעה והרפתקנות. ילדכם/הוריכם יתאהבו במה שאתם ובצדק. אתם בשיא. הקלפים מבטיחים הארה וחוויה המתקיימת מתוך שחרור מכבלים.

דלי

-
הקלפים מלמדים כי עליכם לאלץ את עצמכם לקום מתוך המקום המביך של שקיעה, דכדוך או רחמים עצמיים כי אז תגלו שישנו נתיב מילוט אשר יכול לשרת את מטרתכם לתקופה ארוכה המבטיחה שיפור בכל תנאי. התמודדות בריאותית באה על סיומה ומסתמן פתרון לבעיה מתמשכת מעיקה.

דגים

-
הקלפים מבטיחים אנרגית פיצוי בכל הקשור למושא האהבה. אתם מרגישים שלמים ובטוחים במקום בו אתם נמצאים כעת בבחינת האהבה והזוגיות או שותפות ודואליות בחייכם. לחלק מבנות מזל זה מתעורר צורך מיוחד במיסוד. מתנות לאהובים וגילויי רגש רבים.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש