ורד אסתטיקס

מאת: אביבה דקל ● 12/7/2011 21:13 ● ערב ערב 2506
ורד קוסמטיקס היא לא עוד קוסמטיקאית. את הידע הרב שלה ואת שנות הלימוד הרבות שהשקיעה בתחום, היא מביאה לתושבות אילת יחד עם כל החידושים הטכנולוגיים הכי מתקדמים
ורד אסתטיקס

כשהגעתי למכון של ורד, השעה הייתה מוקדמת, אבל ורד כבר סיימה שני טיפולים והמכון היה מצוחצח ונקי.
ורד, ילידת אילת, נשואה ואם לשניים, עבדה שנים אחדות כקוסמטיקאית פרא-רפואית עד שהחליטה כי הגיע הזמן להתקדם ולהשתכלל. היא למדה קוסמטיקה רפואית במכללה של דר' דב קליין, למדה מבוא לדרמטולוגיה וחומרים פעילים וגם על לימודי פדיקור לא ויתרה. התעודות המכסות את קירות המכון המעוצב מעידות על מומחיותה בכל אחד מהתחומים בהם היא עוסקת.

צועדת בקצב הזמן


אבל ורד לא הסתפקה בכל מה שלמדה והחליטה שהגיע הזמן להעביר את המכון שלה לעידן הטכנולוגיה האסתטית. היא רכשה את המכשירים החדישים ביותר בתחום הטכנולוגיה של הקוסמטיקה והאסטתיקה - עברה הדרכה והשתלמות בשימוש בהם, ושידרגה לאין ערוך את הטיפולים אותם היא מעניקה ללקוחותיה.
כך למשל לצורך טיפול פנים משתמשת ורד במכשיר 'פילינג יהלום' המלטש ומנקה את עור הפנים, תורם להבהרת העור ולמראה אחיד. המכשיר פועל ללא כימיקלים וללא חומרים העלולים לגרום אלרגיות. מכשיר אחר- 'האוקסיג'ן'- מחדיר חמצן וויטמינים לעור ותורם למיצוקו, להעמקת הלחות בו ולחידוש תאי עור הפנים. מכשיר נוסף הוא ה- F.T.D מבית רדיאנסי ארה"ב, הפועל בטכנולוגיה של אור וחום (מקרופוטותרפיה) ומשמש להצערת העור בטכנולוגיה LHE. הטיפול במכשיר זה משקם את העור, גורם לחידוש אלסטין ועיבוי קולגן, ממצק ומטשטש קמטוטים ותורם להצלחה בטיפולי אקנה ופוסט אקנה.
בסדרות הטיפולים על פי שיטת ד"ר דב קליין, המשולבות במכשור, מוסיפה ורד את טיפולי ה'מזו - רולר', גלגלת מחטים אשר מחדירה את החומר הממוקד לאותה הבעיה, מזרים את הדם, מעבה קולגן ואלסטין בעור ומחזק אותו.
התוצאות מדברות בעד עצמן
ורד מומחית גם לאיפור קבוע בשיטת הדגשת תווי הפנים. טיפול מתבצע גם הוא בעזרת מכשור מתקדם. הצבעים בהם משתמשת ורד הם מינרליים, ללא כימיקלים, על בסיס טבעי. בשימוש בהם יש פחות סיכונים לאלרגיות ותופעות לוואי. ורד היא אחת הבודדות היודעות כיצד לתקן ולמחוק איפור קבוע בעזרת חומר מיוחד הנקרא 'רמובר'.
ואין פרסום טוב יותר מאשר לקוחות מרוצים, המספרים לחברים איך נפטרו מבעיות כמו פגעי פיגמנטציה ואקנה. חשוב שתדעו כי אחוז ההצלחה של הטיפולים בנגעים אלו אצל ורד הוא גדול. בין לקוחותיה המרוצים של ורד (וישנם לא מעטים כאלו), ישנה לקוחה שהגיעה כשכתם גדול מכסה את לחיה. אחרי טפולים בעזרת מכשירים, בשילוב חומרים פעילים, הכתם נעלם כליל. במקרה אחר, צעיר שסבל מאקנה, טופל במכשיר קרן אור חום ו'לדים' - מיקרופוטותרפיה בשילוב חומרים פעילים. אחרי שסיים את סידרת הטיפולים נעלמה האקנה ונעלמו גם הצלקות שכיסו את פניו.

מניקור, פדיקור רפואי וספא דגים


ורד מוסמכת לפדיקור רפואי ובנוסף יש לה במכון- ספא דגים. אפשר לבחור בין פדיקור רפואי בלבד או לשלבו יחד עם טיפול בספא הדגים. הטיפול של ספא הדגים מומלץ לסובלים מפטרת כף הרגל ומפסוריאזיס ולחולי סכרת. בספא הדגים מסוג 'גרה-רופה, הדגים בעלי יצר כרסום תמידי הניזונים מהעור הקשה או הפגוע של כף הרגל. במהלך הפדיקור אוכל הדג את תאי העור היבשים, המתים או החולים ומשאיר עור מתחדש נקי וחלק. לדג אין שיניים ולכן אין חשש מנשיכות. הדג משחרר אנזים מיוחד שעם הזמן מאט את צמיחת העור הקשה בכף הרגל ומעודד ריפוי פצעים. התהליך נעים ומרגיע.
מחיר מיוחד לתושבי אילת של פדיקור רפואי בשילוב ספא דגים 130 ₪ בלבד.
הסרת שיער ועיסוי בקונכיות לבה כבר אמרנו?
ורד מוסמכת לעיסוי בקונכיות לבה. עיסוי בעזרת קונכיות טבעיות הממולאות בג'ל, עשיר בקלציום וסידן. הקונכיות מחוממות במשך העיסוי האורך כשעה ורבע. הקונכיות החמימות משחררות מבעד לנקב קטן קלציום וסידן ומחדירות אותו לגוף. ללקוחות המבקשות עיסוי אחר או רפלקסולוגיה, מתאמת ורד מפגש בין הלקוחה ובין מעסה או רפלקסולוגית מהשורה הראשונה, מפגש שמתבצע בחדר הטיפולים במכון של ורד בפרטיות מוחלטת.
בנוסף לכל הטיפולים שהזכרנו, מבצעים ב'ורד אסטתיקס' גם טיפולי הסרת שיער בטכנולוגית LHE, טכנולוגיה המשלבת אור וחום במכשיר בטיחותי מתוצרת 'רדיאנסי' המסיר שיער לטווח ארוך, ללא כאב וללא כוויות.
תכשירים ייחודים
את תכשירי הקוסמטיקה המיוחדים שמוכרת ורד אי אפשר להשיג בכל מקום. היא היחידה בעיר אצלה ניתן להשיג את מוצרי הקוסמטיקה של דר' דב קליין, עליהם היא ממליצה בחום. כמו כן, ניתן לרכוש אצל ורד מוצרי איפור מתוצרת ארה"ב מבית 'עפרה קוסמטיקס', מוצרי איפור מקצועיים.
גם את הקרמים מתוצרת ארה"ב של פיטר תומס, חברה הנחשבת למובילה בתחום טיפולי האקנה והאנטי אייג'נג, אפשר לרכוש באילת רק אצלה.

מבצעים משתנים


אצל 'ורד קוסמטיק' המבצעים מתחלפים ומפתיעים כל הזמן:
* כל העובר סידרת טיפולי מיצוק או הבהרה של העור בשיטת ד"ר דב קליין- DK מקבל ערכת 'מזו-רולר' במתנה.
* על כל טיפול פנים בשיטת דר' דב קליין -DK מקבלים טיפול בספא הדגים במתנה.ׂ
הייעוץ וההדרכה בכל הקשור לטיפולים המתבצעים במכון ניתנים חינם. (תדמית)

'ורד אסתטיקס'
כתובת: 7045/4, שביל הצבי 9 אילת.
טלפון: 050-9170772 ו/או
077-9339206.
שעות פתיחה: 09:00-21:00 בתיאום מראש.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש