אסתטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 26/6/2011 08:37 ● ערב ערב 2503
ורד
אסתטיקה

תופעת ריפיון העור - חלק ב'


דרכי טיפול, מקרמים ועד לטיפולי לייזר.
כיום ישנן מספר דרכים לטיפול באובדן מיצוק העור.
הידוע ביותר שימוש בתכשירי קוסמטיקה, שנחשבת לדרך נוחה וזמינה יותר, אך יש לוודא כי התכשיר שבו אנו בוחרות יהיה כזה המעניק פתרון מקיף לכל הגורמים לבעיות רפיון העור ולחולל שינוי בתפקודו של העור תוך כדי גירוי העור לחזור ולעבוד כעור צעיר.
אפשר ללכת גם על טיפולי קרן אור החודרות לשכבה החיצונית של העור מבלי לגרום לה נזק, ואשר מגיעות לשכבת העור הפנימית ותורמות לשיקום שכבת הקולגן (אותו סיב התורם למיצוק העור).
עוד אפשרות של טכניקה לטיפול ברפיון העור, הינו שימוש בתדר רדיו לשבירת סיבי הקולגן ועיצבם מחדש על ידי כיווץ.
עוד שיטה נוספת המוכרת בעולם הקוסמטיקה המזותרפיה, מזו רולר גלגלת עם מחטים, וכן הזרקת פורמולות יעודיות לעור (נעשה על ידי רופא)המכילות חומצה היאלורונית.
ואפשרות נוספת אופציית הניתוח הכרוך בהליך כירורגי למתיחת עור הפנים והצוואר, הליך הדורש הרדמה כללית, וכמובן על ידי מומחי המנתחים האסתטייים.
לסיום יש לזכור כי להשיג עור מוצק ואלסטי יש להקדים תרופה למכה על מנת "לעכב" עד כמה שאפשר את תופעת רפיון העור, לכן מומלץ להקפיד כבר מגיל צעיר על שגרת טיפוח נכונה ועל הגנה מפני קרינת השמש. יש לזכור שמאפיינים נוספים של העור משתנים עם הגיל ואינם קשורים למיצוק, וכן קיים הבדל בין שיפור מיצוק העור לטווח המיידי ושיפור לטווח הרחוק. ואין זה מחייב ש"ימחקו" קמטים אלה לפתרון חוזק העור מוצקותו והאלסטיות שבו.
טיפ קטן לסובלות מרפיון קו הסנטר והלסת .יש למתוח את הצוואר להוציא לשון מתוחה החוצה, כאשר קצה הלשון מופנה למעלה כך שרירי הלסת והצוואר נמתחים, כאשר מניחים את הקרם ומעסים אותו אל תוך העור הקרם נספג בצורה הטובה ביותר..... בהצלחה........

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש