נכנסים בבוקר להשתלות ויוצאים בצהריים עם שיניים קבועות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 22/6/2011 11:51 ● ערב ערב 2503
ד"ר אורי זילברמן, בעל מרפאותTDS (פתח תקווה/אילת) הוא מחלוצי שיטתALL-on-4 בישראל. השיטה החדשנית והמתקדמת להשתלות
נכנסים בבוקר להשתלות ויוצאים בצהריים עם שיניים קבועות

ד"ר אורי זילברמן, בעל מרפאות TDS (פתח תקווה/אילת) הוא מחלוצי שיטת ALL-on-4 בישראל. השיטה החדשנית והמתקדמת להשתלות.
ד"ר אורי זילברמן, אחד הרופאים הוותיקים באילת (יותר מ-27 שנים) ובעל ניסיון של 27 שנים בהשתלות, התמחה בפורטוגל בשיטת ההשתלות ALL-on-4 אצל ממציא השיטה (ד"ר פאלו מאלו) וכבר צבר בה ניסיון של יותר מ-100 מטופלים בשיטה החדשה.
ד"ר זילברמן מסביר את יתרונות שיטת ALL-on-4 :
1. קיצור משמעותי ביותר של זמן הטיפול. במקום טיפול של
6-18 חודשים - טיפול של יום אחד בלבד!
2. הימנעות מפעולות פולשניות (הרמת סינוס).
3. הימנעות מהשתלות עצם.
4. תוצאה אסתטית משופרת בהתייחס לטכניקות הקודמות בהשתלות שיניים.
5. ניתנת אפשרות לעשות השתלה ממוחשבת לאנשים עם תותבות שלמות- בשעה אחת! ללא ניתוח! כולל שיקום קבוע! ללא כאבים ונפיחות!
6. ניתנת אחריות מלאה.
7. השיטה מאושרת על ידי
ה-F.D.A ארה"ב.
ד"ר זילברמן מדגיש שהייעוץ - חינם. בנוסף הוא מדגיש שהטיפול נעשה בהרדמה מקומית ובקליניקות שלו, יש אפשרות ללוות את ההשתלה בטיפול רפלקסולוגי שהופך את כל התהליך לנעים ואפילו לחווייתי.
אילוז מרסל, פתח תקווה: "אין לי מספיק מילים כדי לתאר כמה ד"ר אורי זילברמן מדהים. הוא רופא מקצועי החותר לשלמות וגם אנושי באופן יוצא דופן. הוא עשה אצלי עבודה מרהיבה ואני יותר ממרוצה. כל איכות חיי השתנתה ולטובה כמובן. האמת שהפכתי למעריץ שלו. לא פגשתי רופא כמותו. איזו סבלנות... איזו עדינות... איזו התחשבות.. איזו אמפתיה... קיבלתי אצלו גם טיפול רפלקסולוגי תוך כדי ההשתלות. זה רעיון מקורי ומתחשב. זה מרגיע, משקיט את הפחד, שוכחים בכלל שנמצאים אצל רופא שיניים. פשוט תענוג. במשפט אחד- ד"ר זילברמן שיחרר אותי מהסבל והפך אותי למאושר, וגם הפך את כל החוויה הלא סימפטית של ביקור אצל רופא שיניים (ועוד בטיפול מורכב כמו שאני עברתי) למשהו ידידותי ביותר. שלא לדבר על המרפאה הייחודית שלו, שאפשר לראות בה סרטים ולהזמין קפוצ'ינו, שוקו, אספרסו... הכל שם מכוון לטובת הפציינט - רק שהוא ירגיש טוב ונינוח". גם פנינה ששו מתל אביב, מלאת שבחים על שיטת ההשתלות החדישה ועל ד"ר זילברמן: "מרוב שאני מרוצה מהטיפול של ד"ר זילברמן- אני צריכה לנשק לו את הידיים. אין לי מילים כדי להביע את שביעות רצוני מההשתלה המדהימה, שבבת אחת שיפרה את איכות חיי. שנים סבלתי. לא יכולתי לאכול תפוח, שלא לדבר על לעיסת מסטיק. זה נשמע אולי משונה, אבל עצם היכולת לנגוס בתפוח לאחר ההשתלה, עשתה אותי מאוד מאושרת. ובכלל, כל ההשתלה החדשנית והמהירה, היא פלא פלאים. לא מרגישים אותה בכלל. זמן קצר אחרי ההשתלה, הוא צלצל אלי הביתה ומאוד התרגשתי. המחווה הזו והדאגה מאוד רגשו אותי. עוד לא נתקלתי ביחס מדהים כזה", היא אומרת ומוסיפה, "ניצלתי את האפשרות שיש אצל ד"ר זילברמן לעבור טיפול רפלקסולוגי במקביל להשתלה. זה רעיון ענק. הייתי רגועה במשך כל הטיפול וכמעט נרדמתי. כל ההשתלה היתה חוויה ומאז, אני מספרת על ד"ר זילברמן לכל מי שרק אני יכולה". בנוסף, ד"ר זילברמן עושה טיפולים של ציפויי חרסינה וכתרים מזרקוניה, טיפול נפוץ בקרב שחקניות ודוגמניות.

מתוך ראיון שנערך עם ד"ר אורי זילברמן על ידי אברי גלעד, ערוץ 2
אברי גלעד: מה החידוש בשיטתALL-on-4 ?
ד"ר זילברמן: החידוש הוא בתוכנת המחשב המשוכללת שמאפשרת לי לעשות תכנון מדויק של מיקום השתלים והימנעות מהרמת סינוס והשתלת עצם.
אברי גלעד: ואם למישהו יש סט שלם של שיניים תותבות?
ד"ר זילברמן: אז זו הזדמנות טובה להיפטר מהן. אפשר סוף-סוף לחייך, לדבר, לשיר, לאכול, כל מה שמתחשק לך- בלי לפחד שמא השיניים יפלו באמצע. מלבד זאת, גם סוף-סוף אפשר להרגיש את החייך ולא חתיכת פלסטיק...



מתוך ראיון שנערך עם ד"ר אורי זילברמן על ידי פרופ' רפי קרסו, ערוץ 2
פרופ' קרסו: איך נולד השילוב בין רפלקסולוגיה לרפואת שיניים?
ד"ר זילברמן: מניסיוני בעבודה הבחנתי שהסיבה העיקרית שבגללה אנשים לא מגיעים לטיפול שיניים, היא פחד. ניסיתי להוריד את רמות הפחד באמצעות הרפלקסולוגיה וראיתי כי טוב...
פרופ' קרסו: יש בכפות הרגליים נקודות שמקבילות לאזורים מסוימים בפה, האם הרפלקסולוגית עובדת על הנקודות האלו?
ד"ר זילברמן: כן, היא עובדת על האזורים המקבילים ומדהים עד כמה רוב המטופלים נרגעים. יש כאלו שאפילו נרדמים בסוף הטיפול
ואני מוצא עצמי מעיר אותם.