הכי בסט ב'בסט פון'

מאת: אביבה דקל ● 22/6/2011 11:35 ● ערב ערב 2503
חסכו מעצמכם חיפוש והתרוצצות בחום הכבד בין החנויות המוכרות טלפונים ניידים כדי להשוות מחירים. הגיעו ישירות ל'בסט פון' במרכז 'סולל בונה', התרווחו על הכסא הנוח בחנות הממוזגת והנאה וקבלו יחס אדיב, יעוץ מקצועי ואת המחיר הזול בעיר. מי צריך יותר?
הכי בסט ב'בסט פון'

אם בכל זאת תחליטו להשוות מחירים - מובטח לכם שאחרי שתסתובבו בין החנויות תגיעו גם אתם למסקנה שב'בסט פון' המחירים הטובים ביותר. ואם תרצו- גם בתשלומים נוחים. עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי, ללא ריבית.
'בסט פון' היא רשת אילתית המתמחה בממכר ותיקון כל הטלפונים הניידים ואביזרים נלווים של מערכות סטריאו המתאימות למוצרי APPLE (אי פון, אי פד וכל שאר הטלפונים הניידים). הרשת מונה נכון להיום שני סניפים, אבל לאור ההצלחה וריבוי הלקוחות מבטיחים לנו הבעלים שיהיו סניפים נוספים.
'בסט פון' היא אמנם רק בת שנה, אבל דורון, הבעלים, הביא איתו לרשת, ניסיון של לא מעט שנות עבודה בתחום כשהחליט להקים רשת חנויות משלו.
במשך שנות עבודתו בענף הסלולר הוא רכש ניסיון וידע רב וכיום יודע דורון כל מה שצריך לדעת על המכשירים המתוחכמים ביותר וגם על הפשוטים יותר.

מעבדה כל יכולה


ואם לתיקון אתם זקוקים - אין כמו המעבדה של 'בסט פון' הן מבחינת ידע, אמינות ושירות ממדרגה ראשונה.
ב'בסט פון' מעבדת תיקונים מקצועית ביותר, עליה מפקח טכנאי מוסמך, מומחה בתיקון טלפונים סלולאריים ואי פונים, ועל כך מעידות התעודות הרבות התלויות על הקיר. לפני שקבע את מושבו ב'בסט פון' הוא ניהל את אחת המעבדות של רשת סלולארית מהגדולות בארץ, מה שאומר שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות שיפתור כל בעיה.
בנוסף לעובדה שאת התיקונים מבצע אחד הטכנאים הטובים בארץ, ב'בסט פון' משתמשים אך ורק בחלפים חדשים. חוק בל יעבור ברשת הוא להשתמש לצורך תיקונים רק בחלפים חדשים, בדיוק כשם שמוכרים אך ורק אביזרים, טלפונים וחלקים חדשים בלבד. לעולם לא ימכרו לך או יתקנו את המכשיר שלך בחלקים מיד שנייה.

לשדרג ולהישאר בחיים


מי שרוצה לשדרג את מכשיר הטלפון הנייד שלו מבלי להשתעבד למשכנתא שנייה, כדאי לו לשמוע לעצתו של דורון ולרכוש את המכשיר ב'בסט פון'.
ב'בסט פון' תוכלו לרכוש כל מכשיר נייד, במחיר זול הרבה יותר מזה שתקנו ישירות ברשתות הסלולר השונות. כמובן שצריך לבדוק באתר האינטרנט של החברה אליה אנחנו רוצים להשתייך, איזה מכשירים קיימים אצלם, כי רק דגמים אשר משווקים על ידי החברה, יזכו להחזר, לפי התכנית אליה אתה רוצה להשתייך, על פי חוק התקשורת החדש. אם המכשיר מתאים לזה המצוי ברשת הסלולר- קנו אותו ב'בסט פון' – תתפלאו אולי לגלות אבל הפער במחיר המכשיר מגיע לעשרות אחוזים. בחברת הסלולר יחברו אתכם לרשת וגם יתנו לכם החזר על המכשיר.
מומלץ גם לעיין באתר משרד התקשורת (רפורמת התקשורת החדשה) www.maavarkal.org.il

חברים עם זכויות


ואם לא די בכל אלו הרי שהצימוק בעוגה הוא - מועדון החברים של 'בסט פון'.
ל'בסט פון' מועדון לקוחות שמעניק הנחות מיוחדות לחברי מועדון על מכשירים ניידים ועל כל מכשיר אחר הנמכר בחנות. תמורת סכום סמלי של 15 ₪ לשנה, תשתייכו גם אתם לחברי המועדון ותקבלו כרטיס חבר שמעניק הנחות גדולות.
לדוגמא: גלקסי במחיר ₪1.800 במקום 1.900 ₪ או נוקיה X3 בסכום של 600 ₪ במקום 650 .₪ כך שאת עלות החברות במועדון תחזירו מיד. כרטיס חבר המועדון של 'בסט פון' מקנה גם הנחות גדולות במעבדת התיקונים.
בנוסף לכל אלה, לחברי מועדון הלקוחות של 'בסט פון' מבצעים משתנים מעת לעת שהופכים את הקניה לזולה ביותר, משום שמבצעים אלו מקנים הנחה נוספת על מחיר הפריט שמצוי בלאו הכי במבצע (מחיר שהיה ממילא זול מזה שבכל חנות בעיר) .

הלהיט התורן -ניידים עמידי מים


כמעט כל החברות כמו: נוקיה, מוטורולה ורבות אחרות הוציאו לאחרונה לשוק דגם סלולארי עמיד מים.
את כולם אפשר לרכוש ב'בסט פון'. יתרונו של הטלפון הנייד העמיד למים- שכשמו כן הוא- לא מתקלקל גם אם נפל למים או נרטב בדרך אחרת. גם את המכשירים האלו תוכלו להשיג ב'בסט פון' במחיר זול ובתנאי התשלום הנוחים שמקבלים ב'בסט פון' על כל קניה.
(תדמית)

BEST PHONE 'בסט פון'
כתובת: סניף אחד במרכז 'סולל בונה'
סניף שני ב'קניון האדום'
טלפון: 08-6373222
שעות פתיחה:
מרכז סולל בונה
ימים א' – ה':
09:00-14:00 - 15:00-20:00.
הקניון האדום
ימים א' – ה': 10:00-20:00 רצוף.
יום ששי 09:00-14:00 בשני הסניפים

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש