טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 15/6/2011 09:27 ● ערב ערב 2502
רחל ארז
טארוט

סיפור אמיתי מחדר עבודתה של קוראת בקלפים. יעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני דרך קלפי הטארוט.
אני מרגישה שאני מכירה את בעלה יותר מאשר אותה, למרות שמעולם לא פגשתי אותו ברמה הפיסית, ארצית. עקבתי אחרי התהליכים שהוא עובר דרך הקלפים של אשתו שניסתה בכל כוחות הנפש שלה להבין מדוע, מדוע קם בעלה האהוב בבוקר קיצי אחד והחליט להשאיר הכול ולהותיר אחריו כל כך הרבה תהיות.
"בבקשה, קבלי אותי היום, זה חשוב לי מאוד", כך היא פנתה אלי וכשהיא צעדה לעברי בצעדים כה כבדים חשבתי שהיא תקרוס רגע לפני שהיא מגיעה לכסא.
מזגתי לה כוס מים והתחלתי בטריפת הקלפים. "תניחי לו ותני לו לשוב", אמרתי לה, "אל תלחצי עליו לתת לך הסברים כעת ותנסי לגבות את המהלך שהוא, ברוב חוכמה, בחר לעשות. את עוד תאמרי תודה על המשבר והפרידה שאת כה חוששת מפניה", המשכתי והוספתי "אני לא רואה אותך מאושרת, אז על מה את מבכה? הזנחת אותו ואותך, הכול בחייך היה סביב הבית, העבודה, הילדים, ומה איתו או איתך? אז מדוע שהוא יישאר?"
-"אני מבינה שאת צודקת, וגם הוא צודק", היא ענתה לי, "אבל אני יודעת שאני אוהבת רק אותו ומאוד, ואני יודעת שבמסגרת ההבנות שלי עשיתי כמיטב יכולתי למען התא המשפחתי והמסגרת הזוגית", היא עונה לי בתסכול נוראי ואני חושבת לעצמי שההגדרה של האישה היושבת מולי משקפת את האמרה - "אשת חייל מי ימצא... בטח בה לב בעלה".
במסגרת הפגישות השבועיות שלנו, שבתי וטענתי נגדה שכשהיא שואלת שוב ושוב - מתי הוא יסיים את התהליך שבו הוא נמצא, היא ממחישה את כישלוני האישי. "אני מרגישה שאת הכישלון שלי", אמרתי לה, "חבל על הזמן של שתינו. אין טעם שנמשיך להיפגש אם את מגיעה אלי רק בכדי לדעת מתי הוא ישוב. בואי אלי רק אם תבחרי להבין מה קרה אצלך בבית. מבטיחה?", שאלתי, והאישה המיוחדת הזו שנשאה את בדידותה באותה עת בכבוד ובשקט, תוך שהיא מגבה את ילדיה ומתפקדת כשני הורים מהנהנת ומחייכת בעיניים בוכיות, כמובן.
התהליך נמשך כשנה. בעלה בחר לחפש תשובות בתוך העצמי שלו. הקלפים לימדו אותי שהתחושה שבה הוא חווה את מצוקת הווייתו האישית דרשה ממנו צעד קיצוני ובידוד. לכן תמיד כשהיא איבדה תקווה ושאלה אותי שוב ושוב - "את בטוחה שלא מדובר באשה אחרת?", נהגתי להשיב לה - "הלוואי. התהליך שבעלך עובר הינו תהליך קשה מאוד של צמיחה רוחנית וכשהוא ישוב, הוא יקח את הקשר המשפחתי שלכם למקום מאוד גבוה, זורם וחיובי". ואכן, באחד הימים, בסמוך למועד שבו חזיתי את שובו, הטלפון שלה מצלצל וקולו של בעלה היה מעבר לקו.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש