אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 6/6/2011 13:46 ● ערב ערב 2501
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 2248626- 052
אסטרולוגיה

טיפ לילידי השבוע


בתקופה הקרובה, תאלצו לקבל החלטה בכל הנוגע ליחסים הבין אישיים שלכם. תגלו כי עליכם לקבל מחויבות רגשית גם אם היא קשה לכם בשלב הזה בחייכם.

תאומים


הכוכב סטורן התיישב בבית היצירה והיחסים הבין אישיים שלכם. תקופה זו תגרום לכם לרצות להביע את עצמכם דרך יצירה שיכולה להגיע בצורות שונות ומגוונות עד כדי כך, שאחרים מתקשים להבין את הצורך שלכם בהשתנות מתמדת ובעובדה שחשוב לכם לממש את עצמכם. זה יהיה גם הזמן שתצטרכו להחליט ביניכם לבין עצמכם כיצד אתם רוצים להתחייב לקרובים לכם ביותר, והאם זה הזמן המתאים.

סרטן


בשבוע הקרוב, תרגישו שיכולת הפעולה שלכם אינה במיטבה. נראה שתהיו שקועים בתוך האני הפנימי שלכם בניסיון לקבל תשובות על שאלות שמאוד מטרידות אתכם. ייתכנו שינויים מאוד משמעותיים בנושאי עבודה. השינוי לא יבוא מתוך עצמכם אלא ייכפה עליכם כיוון שהתנאים בשטח ישתנו. זהו אינו הזמן להחלטות, אם כי נראה שהחיים יכריחו אתכם לעשות שינויים גם אם זה בניגוד לרצונכם.

אריה


נושאי עבודה עדיין חשובים מאוד אצלכם, ונראה שיש לכם יכולת להצליח. אתם עשויים לפגוש אנשים שיעזרו לכם לקדם את עצמכם, על ידי פיתוח היחסים החברתיים שביניכם. במידה ותצליחו לשנות את תפיסת עולמכם בנוגע לסובבים לכם, הרי שדרך ההתנהלות שלכם תשתנה כך שתוכלו לעזור לעצמכם גם ברמה המקצועית, וגם תעזור לכם לקידום עצמכם במקומות שאינם נוגעים רק לעבודה, אלא לחייכם באופן הגורף של המילה.

בתולה


אתם משקיעים את מירב האנרגיה שלכם בקידום כל הקשור לנושאי עבודה, כיוון שמרבית הכוכבים היום נמצאים במזל תאומים, הוא בית הקריירה שלכם. קיים קונפליקט משמעותי בין הצרכים האישיים שלכם כמזל בתולה המסודר והמאורגן למזל תאומים שיש ביכולתו להתפרס על פני נושאים שונים ולא לעומק. נראה שהתיקון שלכם בשלב זה הוא לעשות שילוב ביניכם המסודרים והמעמיקים, ובין התאומים שייתנו לכם קצת קלילות ורעננות.

מאזניים


בשבוע הקרוב, מתיישר הכוכב סטורן לאחר תקופה מאוד ארוכה במזל שלכם. האנרגיה הכללית יותר כבדה ומעייפת, ואתם מרגישים את זה בדרכים שונות בחייכם. אחת האפשרויות היא שיש לכם צורך פנימי מאוד עמוק לעשות שינוי ולשבור דפוסים ישנים שכבר אינם מתאימים לכם. אתם מחפשים את הזמן המתאים לבצע זאת, אך עדיין חשים שידיכם כבולות. בעוד כחודש, הכל יתחיל להשתחרר עבורכם.

עקרב


בשבוע הקרוב, ייכנס הכוכב יופיטר לבית הזוגיות שלכם וישפיע על כל מערכות היחסים הבין אישיות שלכם. נראה שתקבלו עזרה ותמיכה מהאנשים הקרובים לכם בכל הנוגע לזוגיות, וביניכם לבין עצמכם תקבלו את התשובות המתאימות להמשך היחסים. עליכם להיזהר מאיבוד פרופורציה, כיוון שיש לכם נטייה לקיצוניות. בתקופה הקרובה, הקשיבו יותר לרגשות שלכם, על מנת שתוכלו לקבל את התשובות הנכונות עבורכם.

קשת


במהלך כל החודש הקרוב, אתם נמצאים בתקופה שהיא כמחצית השנה לאחר יום ההולדת שלכם. תקופה זו תמיד מהווה עבורכם מעין תקופת מבחן להתנהלות הכללית שלכם. במידה ופעלתם נכון במחצית השנה האחרונה, הרי שעכשיו אתם יכולים ליהנות מפירות העשייה שלכם ובמידה ולא פעלתם נכון, הרי שזוהי התקופה עבורכם שבה עליכם להיפרד מהעבר למען התחלות חדשות.

גדי


מאחר וחייכם האישיים והמקצועיים משתנים בהדרגה, הרי שאינכם בטוחים כיצד האנשים בסביבה האישית שלכם מקבלים את האני החדש שלכם שמתהווה לו לאט לאט ובבטחה. ההשקעה המקסימאלית שלכם היא בכל הקשור לקידום הנושא המקצועי בחייכם ויצירת קשרים מתאימים לכך. הדבר אינו חדש עבורכם, כיוון שאתם מקצוענים בתחומכם, ולא תוותרו על אפשרויות שונות לשיווק עצמכם וקידום עתידכם המקצועי.

דלי


נסיבות חייכם השונות בתקופה האחרונה גורמות לכם לעשות חשבונות נפש עם עצמכם ולהבין, שבפעמים רבות של המקרים לא ראיתם את המציאות כמו שהיא והייתה לכם דעה משל עצמכם שלא תמיד תאמה את המציאות. שינויים משמעותיים בתפיסת עולמכם יגיעו כתוצאה מביקור הכוכב פלוטו בבית תת ההכרה שלכם. עובדה זו תגרום לכך שתהיו יותר מפויסים עם עצמכם, ובעקבות כך כמובן, עם הסביבה – עובדה שתקל על חייכם האישיים.

דגים


הכוכב נפטון נכנס השבוע למזל שלכם למשך 14 השנים הבאות. (כן,כן ) ולכן, בשנים הקרובות, החוש המיסטי שלכם יתפתח, ותחושות הבטן שלכם יגברו ביחס ליכולת שלכם לעשות את הדברים הנכונים. כדי להצליח, תצטרכו להיות מאוד קשובים לתחושות הבטן הפנימיות שלכם, שיובילו אתכם למקום הנכון. היזהרו משיפוט כלכלי לא נכון, כיוון שבהשפעתו השלילית, נפטון מטשטש את יכולת החשיבה ההגיונית.

טלה


בשבוע הקרוב, ייכנס הכוכב יופיטר אל בית הכספים שלכם וייתן לכם תקופה של התחלה חדשה בתוך כל ההתנהלות הכלכלית שלכם. בתקופה האחרונה, לא הייתם בטוחים בעתידכם הכספי ונאלצתם לעשות שינויים שונים על מנת לעמוד ביעדים האישיים שלכם. אך עתה, תוכלו סוף סוף ליהנות מתוצאות טובות של השקעות שבתחילה לא הייתם בטוחים לגביהן.

שור


אתם המזל שאמור ליהנות בשבוע הקרוב מביקור כוכב השפע. נראה שאתם עומדים בפני התחלות חדשות וחשוב מאוד שתזרמו עם מה שהיקום נותן לכם כדי שתוכלו למצות את מקסימום האפשרויות. בנוסף, נמצאים כוכבים רבים אצלכם בבית הכספים, כך שזה הזמן הנכון עבורכם לטפל בכל הנושא הכספי ולהביא את תוכניותיכם האישיות והכלכליות להצלחה מלאה.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש