מיסטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 6/6/2011 10:59 ● ערב ערב 2501
לורד אריסטו דה סילבר מדיום המילניום
מיסטיקה

לורד אריסטו שלום רב!


לפני חודש הייתי אצלך. היו לי בעיות בריאות ורציתי גם לדעת לגבי הנסיעה של הבן שלי לארה"ב. אתה אמרת לי משהו מאוד מוזר. אמרת- "הבן שלך יטוס לארה"ב, ואחרי יום הוא יחזור וייסע שוב יותר מאוחר". שאלתי אותך אם חס ושלום יקרה משהו נורא במשפחה, ובגלל זה הוא יחזור? אתה פתחת בספר הקדוש, אמרת "מעניין", פתחת בקלפים ואמרת לי "אין לך מה לדאוג, זה לא קשור למשפחה שלכם. אני לא יכול בדיוק להגיד לך למה הוא ישוב אחרי יום, אבל זה לא קשור לא אליו ולא אליכם, וזה לא משהו טראגי". ואז גם סיפרת לי שבלילה חלמת חלום נוראי שטיסת 'אל על' מארה"ב מתרסקת בהגיעה לחופי תל אביב, וחוץ מ- 9 ניצולים כולם נהרגים. סיפרת לי שבחלום שאלת למה זה קרה ככה, שהם טסו עד לארץ וכשכבר ראו את ישראל המטוס התרסק והם נהרגו, ואז שמעת קול שאמר לך כי הם צדיקים שצריכים והגיע להם להיקבר בארץ הקודש. סיפרת לי שמאוד בכית, ושכבר בחלום הטרגדיה הזו הכאיבה לך מאוד. אני זוכרת בברור שאמרת לי: "מהיום אתפלל יום יום לשינוי גזר הדין הזה ואם באמת חס ושלום החלום שלי יתגשם, אני אתפלל שהמטוס לא יתרסק ושיגיע בשלום לארץ. אני יודע שיש אלוקים והוא ישמע את תפילותיי". כשאני כותבת אליך את הדברים האלו אני עדיין רועדת. לא תאמין, אבל בטיסת 'אל על' שהמריאה לארה"ב לפני שבועיים היתה בעיה. בגלל תקלה חמורה המטוס חג באוויר כמה שעות והכינו את נתב"ג לנחיתת חירום. הבן שלי היה על הטיסה הזו, וזה בדיוק מה שאתה ראית. הטיסה חזרה באותו היום לארץ. אני מאמינה שהתפילות שלך הן שהצילו את הבן שלי ואת כל הנוסעים בטיסה הזו. הקמיע המבורך שלך היה על הבן שלי, שהחליט בסוף להישאר בארץ להירגע מהטראומה. הוא אומר שהוא יטוס יותר מאוחר. השעות הקשות שהוא חווה במטוס והחרדה, גרמו לו לפחד. אני מבקשת להביא אותו אליך. הוא מתעורר בצעקות בלילה מאז, הוא לא יוצא מהבית לבד, הוא מתפלל בבית הכנסת, התחיל ללכת עם כיפה, לאכול כשר. הוא אומר לי :"את לא מבינה אמא, רק מי שהיה במטוס הזה יודע את האמת. קרה לנו נס, היינו צריכים ללכת"...הוא מאוד רוצה לפגוש אותך כי אחרי שסיפרתי לו עליך ועל מה שחלמת ומה שאמרת לי שתעשה על מנת להציל את הטיסה הזו מרוע הגזרה, הוא מאמין שרק אתה תוכל לומר לו מה הוא צריך לעשות. אשמח אם תוכל לקבל אותנו כמה שיותר מהר. אני אמריקאית ולבני יש דרכון אמריקאי, הוא התקבל לעבודה מצויינת וללימודים שם ואני הייתי רוצה מאוד שהוא ייסע לשם. הוא אמנם ישראלי, אבל כאן החיים קשים וקשה מאוד להצליח כאן, ושם הוא מיועד להצלחה. גם הגרוש שלי והמשפחה שם. הוא לא יהיה לבד. כאן הוא בדיוק סיים סיפור אהבה של כמה שנים, היא בגדה בו עם חבר, והוא עבר משבר קשה. אני מאוד זקוקה שתעזור ותכוון את הבן שלי. ושוב, תודה על תפילותיך.
רחל

רחל יקרה שלום רב!


קיבלתי את מכתבך, וגם השיחה הטלפונית הייתה מאוד מרגשת. אכן נס גדול קרה לטיסת 'אל על' לניו יורק, ותודה לאל שהכל הסתיים על הצד הטוב ביותר. כמובן שאני יודע שאלוקים שאנחנו תמיד חיים בנוכחותו עשה את הנס. הייתי רוצה להאמין שהוא הקשיב לתפילותיי ותחנוני שחס ושלום לא יבוא על עם ישראל אסון כזה גדול, אבל אני מאמין שתודה לאל בגלל שהטייס הוא טייס עם המון ניסיון, המטוס ניצל. הרבה פעמים אני חולם, וחלומותיי מתגשמים ותודה לאל שהפעם זה הסתיים ככה. בקשר לבן שלך, גם בכף ידו וגם בתיקשור אני רואה ושומע שיש לו חיים ארוכים. בעוד שבוע הוא יעלה ויטוס לארה"ב ושם הוא בלי עין רעה מאוד יצליח. הוא יסיים את הלימודים, יכיר בחורה יהודיה, יתחתן, וגם את תעברי בחזרה לגור שם, לפחות לחצי שנה בשנה. אני רואה שהוא אמר את בירכת הגומל וטוב שהוא חזר קצת יותר ליהדות, זה מחזק מאוד והוא זקוק לזה. גם המשבר הרומנטי וגם הטראומה מהטיסה החלישו אותו, אבל במפה הגימטרית שעשיתי לו ראיתי כי יש לו מספרי אופי חזקים. הוא אדם שרוצה וחשוב לו להצליח כי הוא מזל אריה. ואת, הדליקי נרות צדיקים ונרות שבת, תני צדקה לעניים ותעשי ארוחת דגים בבית ובעזרת השם הכל יהיה לטובה ואני כמובן אתפלל למען הצלחתו.
קוראים יקרים
החיים שלנו הם דבר מאוד מורכב לטוב או לרע, אבל דבר אחד אי אפשר לערער וזה את נוכחותו של השם בסביבתנו, ואהבת האל אלינו. כל שעלינו לעשות הוא לפתוח את ליבנו, להאמין בכך ולאהוב אותו חזרה.
לורד אריסטו דה סילבר.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש