מיסטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 10/5/2011 22:40 ● ערב ערב 2497
לורד אריסטו דה סילבר מדיום המילניום
מיסטיקה

לורד אריסטו שלום רב!


שמי לריסה, אני בת 35, גרושה עם בן, אבל יש לי בן זוג. בגלל הבן שלי אנחנו חיים בנפרד. אני מאמינה שעד שנחליט סופית למסד את הקשר, מוטב שבני לא יתקשר אליו יותר מדי. בעבר, ברוסיה, היה לי בן זוג כמה שנים וכשנפרדנו בני סבל מאוד מגעגועים אליו. אני עולה חדשה, בארץ כבר 7 שנים. במשך שנה למדתי עברית, שנה אחר כך סידרתי את עניין תעודת עורכת הדין שלי, כי ברוסיה הייתי עורכת דין וכמובן שגם כאן חפצתי להמשיך במקצוע ועד שהתחלתי לעבוד הכל נראה בסדר, אבל כנראה שבישראל אם את רוסיה, בלונדינית עם עיניים כחולות ומטופחת, אז את גם צריכה לספק שירותים מיניים לכל בוס שאת עובדת עבורו. זה לא יאמן איך בכל מקום שהגעתי אליו לא הפסיקו לרמוז לי. ושתבין, כולם נשואים. היה ברור שאם אני רוצה להתקדם עליי להישאר בערב ל'שעות נוספות', שהן כמובן, לא בתחום עריכת דין. הם אפילו לא טרחו לשאול אם בן הזוג שלי מסכים. הם שמעו גרושה עם בן, מבחינתם, הייתי צריכה ליפול להם לידיים. מה זאת אומרת לא, הרי אני רוסיה... אתה מבין אדוני הלורד, ברוסיה קראו לי 'יהודיה מטונפת' ורדפו אותי במשרד, אז חלמתי לעלות לארץ היהודים, האמנתי בכל ליבי שכאן אחיה נכון ושהבן שלי יהיה גאה להיות יהודי. ואז להתעורר כאן ולהבין שפה אני חייבת להיות זונה כי אני רוסיה שנראית מצוין, זה לא נורמאלי. מה זו הגזענות הזו? האם מישהו טרח להבין כמה סבלנו שם, כמה לא קל היה לנו כיהודים? ועכשיו לעבור יום יום את ההשפלה הזו, מדוע לישראלים קשה להבין שגם לנו, כן, לנו הרוסיות היהודיות יש לב יהודי חם, הגענו לישראל על מנת שיהיו לנו חיים של כבוד. אחרי שהבנתי שאצל מעסיקים גברים זה לא עובד, ניסיתי לעבוד במשרד עם אישה, אז גם היא התנהגה אלי ברוע. בסופו של דבר הפקידה אמרה לי שהיא שמעה אותה משוחחת בטלפון ואומרת לאחותה- "איך את רוצה שאני אמצא לי בעל כשיש לי את הרוסייה הזו במשרד? כל גבר שנכנס, רוצה ישר אותה"...
בבקשה ממך לורד אריסטו, אתה איש אלוקים, איש של שלום, תפרסם את המכתב הזה שלי ותסביר לקוראים שלך שרוסיות הן לא זונות רוסיות. הן נשים עם אותו רצון לכבוד ואהבה כמו כל הנשים. אין דבר יותר יפה מזה שעם ישראל בנוי בערבוביה של כל כך הרבה עדות. לכל עדה יש דברים יפים ומיוחדים וגם דברים שאפשר לצחוק עליהם כמו שאומרים שהתימנים קמצנים ושהפרסים חסכניים, והרומנים גנבים, מרוקאים עצבניים ועוד. אם אומרים זאת בצחוק זה בסדר, אבל דווקא אנחנו, העם שהכי נרדף בעולם הפכנו כאלה גזעניים אחד כלפי השני, ובכלל אפוא הכבוד? אישה שרכשה השכלה ומנסה בסך הכל לפרנס את עצמה ואת בנה בכבוד נאלצת להיתקל בכזה יחס משפיל? למזלי בן זוגי, גם הוא עורך דין והוא קיבל עכשיו את התעודה. תודה לאל פתחנו באשדוד את המשרד שלנו. הייתי מאוד שמחה אם תוכל להיפגש איתי ותוכל לומר לי אם תהיה לנו הצלחה בעבודה ואם אכן הוא יהיה לבעלי, אם יהיו לנו ילדים משותפים, ואם בעזרת השם הכל יהיה בסדר?
לריסה

לריסה יקרה שלום רב!


קיבלתי את מכתבך ואת ראויה לשבח כי כל מילה שכתבת אמת היא. אנחנו הישראלים זכינו לא רק בנשים יפהפיות כשהרוסים הגיעו אלינו לארץ, אלא זכינו באומנות השירה, המוזיקה, המשחק, זכינו במדענים בכירים, פרופסורים גדולים ועוד. עם ישראל ומדינת ישראל הועשרה בהמון דברים נפלאים הקשורים בתרבות וידע מאז העלייה הרוסית. לצערי כמו בכל עליה, תמיד קם גם הצד הגזעני בתוכנו. אני מאמין שרוב העם בישראל לא מכיר עד כמה קשה היה ליהודי רוסיה בתקופת הקומוניזם ועד כמה רדפו את היהודים. קשה לאנשים שנולדו למדינה חופשית כמו ישראל להבין איך חיים תחת משטר קשה ורודני ומה עובר אדם כזה כשהוא בבום מגיע לארץ בה הוא יכול לעשות מה שהוא ביחס לרוסיה. לשמחתי לריסה, עכשיו לאחר שנפגשנו והתרגשתי לשמוע שאת שומרת שבת, מדליקה נרות ומאוד מאמינה, אני יכול לספר לך שפתחתי לך בספר הקדוש וכאדם שכל חייו מוקדשים רק לאלוקים, למרות שאני לא איש דתי, אני יכול לומר לך שהחיים שלך ושל בנך בארץ ישראל יהיו חיים טובים הרבה יותר ומבורכים יותר. בעזרת השם אני רואה שאת וודים, בן זוגך, תינשאו תוך שנה ויהיה לכם עוד בן זכר אמן, והמשרד תוך שלוש שנים ישגשג. התחום העסקי שהוא בחר מצוין עבורו. אני מבין שהוא מומחה במיסים וזה תחום נפלא שהוא יוכל להתקדם בו מאוד כשיקבל את האישור לעסוק בו בישראל.
קוראים יקרים, על כולנו למגר בתוכנו את הגזענות ואת חוסר הכבוד, כי כולנו שווים בפני האל. הוא ואנחנו יודעים עד כמה קשה גם ככה לשרוד את החיים האלה. אני בטוח שאין שום צורך להעליב ולפגוע באף אחד אלא לקבל באהבה את כולם. הרי ביננו אף אחד מאיתנו לא מושלם. לכולנו יש יכולות אדירות, אבל אנחנו נשפטים לפי ההחלטות שלנו ולא היכולות. אז תשתדלו לנצל את היכולות האישיות שלכם להחליט נכון, ולהחליט נכון זה לא להכליל עם שלם תחת כותרות גזעניות ופוגעות. להחליט נכון זה לדעת לקבל את היופי, העושר והידע שהביאו לנו אחינו היהודים מרוסיה וברית המועצות והם מעשירים את כולנו במתנה הנפלאה הזו.

בהצלחה לורד אריסטו

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש