אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 10/5/2011 21:42 ● ערב ערב 2497
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.ilטל: 2248626- 052
אסטרולוגיה

טיפ לילידי השבוע


בשבוע הקרוב, יעברו כוכבים רבים למזל שלכם, ואתם תרגישו שהנה אתם יכולים למנף את עצמכם בדרכים חדשות שיגרמו לכם להתחלת מחזוריות חדשה בחיים.

שור


אתם מתנדנדים סביב תקופת יום ההולדת בה אתם חשים שהדברים עדיין אינם מסודרים עבורכם. אתם בטוחים שאתם עושים את הדברים בזמן ובקצב הנכון, אך עדיין אינכם יכולים למנף את עצמכם, כיוון שהדברים עדיין תקועים עבורכם. לאחר יום ההולדת, תתחיל אצלכם תחושה שהנה הדרכים נפתחו בפניכם. זה הזמן לערוך חשבון נפש קטן ולבדוק כיצד אתם רוצים להמשיך את דרככם האישית.

תאומים


בתקופה הקרובה, אתם עלולים להיכנס לימים בהם תרגישו שהיכולת שלכם לפעול בצורה חופשית חסומה, וזאת מכיוון שעד היום ידעתם בדיוק מהו הכיוון הנכון עבורכם בעשייה, אך הנה יש לכם מגבלות שקשה לכם להשתחרר מהן. יש לכם יכולת גבוהה מתמיד להיות מקושרים עם תת המודע שלכם ולקבל משם את התשובות הנכונות לעשייה יעילה עם סדרי עדיפויות נכונים ומתאימים לאופייכם.

סרטן


השבוע, אתם נמצאים בימים שיש לכם יכולת למנף את עצמכם מבחינה חברתית. קשרים עם אנשים יעזרו לכם למנף את הקשרים הבין אישיים שלכם ובעקבות כך, תוכלו להכיר גם את אלה שיכולים לעזור לכם בהמשך דרככם. מהחודש הבא, ייכנס כוכב השפע לבית החברה שלכם, כך שנראה שבתקופה זו יהיה חשוב לכם לחדש ולחזק יחסים בין אישיים ואף להחזיר לחיים מערכות חברתיות שנחלשו במשך הזמן.

אריה


בתקופה זו, יש לכם יכולת לשדרג את עצמכם מבחינה מקצועית. עליכם לבדוק עם עצמכם האם אתם מוכנים להתחיל בדרך חדשה ולהפנות עורף לעבר, וזאת כתוצאה משינויים במצב האישי שלכם, או שאתם חייבים ללמוד לעשות איזון כלשהו ולמצוא את שביל הזהב כיצד לא לאבד מה שעשיתם עד עכשיו, ויחד עם כך - להתחיל בסגנון החיים שאתם בטוחים בשלב הזה שמאוד חשוב לכם לבנות אותו עבור עצמכם.

בתולה


בשבוע הקרוב, תרגישו שחשוב לכם ליצור עיסוקים שיתנו לכם להרגיש שווים יותר בעיני עצמכם. אלה מכם שנולדו בתחילת המזל חשים בהשפעת הכוכב נפטון, והחיים שלהם נמצאים ביותר חוסר וודאות מאשר קודם לכן. עובדה זו אינה נעימה לכם ולכן, כמזל יעיל ומדויק, לא תוכלו להימצא זמן רב במקום שבו אתם מרגישים שאין לכם שליטה על הנעשה. אל תמהרו להסיק מסקנות והיו קשובים לאנשים הסמוכים אליכם.

מאזניים


אתם ממשיכים להרגיש את השפעתו הכבדה משהו של הכוכב סטורן שמשפיע על רבים מכם ובעיקר על אלה שנולדו במחצית המזל. זה הזמן הנכון עבורכם לשבור מסגרות שהייתם מחויבים להן עד היום ולעיתים הרגשתם שאינכם יכולים לעשות זאת. בתקופה הקרובה, תרגישו את השפעת הכוכב אוראנוס, והוא זה אשר יגרום לכם ליכולת להניע את חייכם קדימה.

עקרב


אתם עדיין מרגישים שנושא העבודה הוא פן משמעותי בחייכם, כיוון שעד עכשיו עדיין לא מיציתם ומימשתם את תוכניותיכם במלואן. למעשה, אתם עדיין נמצאים בשלב בו אתם מנסים למצוא את עצמכם בכל התרחישים הקיימים. אתם נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת, ולכן זהו זמן מעולה לעריכת חשבונות נפש יעילים שיעזרו לכם בהמשך דרככם תוך לקיחת אחריות על האירועים.

קשת


בתקופה הקרובה, ייכנסו כוכבים רבים לבית הבריאות והעבודה שלכם, כך שזה יהיה הזמן היעיל לבדוק את עצמכם בשתי מסגרות אלה. מבחינה בריאותית, עליכם לקחת אחריות על גופכם ולעבור את כל הבדיקות הנדרשות, וזאת מאחר ומיד לאחר מכן תתחיל תקופה סוערת עבורכם מבחינה מקצועית, ואתם תצטרכו את כל האנרגיות שלכם על מנת לעמוד בלחצים שיהיו, וזאת כדי להמשיך ולהתקדם מקצועית.

גדי


הכוכב פלוטו נמצא במזל שלכם כבר כשנתיים ימים וגורם לכם לשינויים מאוד משמעותיים בסגנון חייכם, וכל אחד חווה זאת בהתאם לנושא האישי שבו הוא מחויב בתיקון, ועדיין כוכב זה ימשיך להשפיע במשך כל השנים הקרובות. אלה מכם שמשוחררים מהשפעתו הם אלה שנולדו בשליש הראשון של המזל. מתקופה זו תוכלו להרגיש שיש לכם צורך גם לבלות וליהנות ולא רק להעמיד את עצמכם בלחצים והתחייבויות.

דלי


בתקופה האחרונה, חוויתם זעזועים בסגנון חייכם, וזאת כתוצאה מתנאי החיים המשתנים עבורכם. מאחר ואתם מזל שאוהב שינויים ומסגרות פתוחות, הרי שהשינויים מבחינתכם מבורכים, למעט אלה מכם שחוו פרידות כואבות. נושא המשפחה יחזור להיות מאוד חשוב בחייכם, וזאת כתוצאה מכך שאתם מבינים את משמעות היחד בחייכם שמחייבת אתכם בתפיסה חדשה לגבי המסגרות הקיימות בחייכם.

דגים


הנושא שעליו תצטרכו להתמקד בשנים הקרובות (כן, כן בשנים הקרובות) קשור בכוכב אוראנוס שנכנס לבית הכספים שלכם ויכול לגרום למהפכים שלא תאהבו את השפעותיהם עליכם. בנוסף, חלקכם הגדול חווה עכשיו את השפעת הכוכב נפטון, כך שיש לכם חוסר וודאות מוחלט לגבי מה מתאים לכם לעשות. כיוון שכך, מומלץ לכם להתייעץ עם איש מקצוע שיעזור לכם כיצד לכוון את דרככם.

טלה


אתם נמצאים בתקופה מאוד אינטנסיבית עבורכם שבה יש ניגודי משמעותיים בסגנון האירועים. מצד אחד, הכוכב אוראנוס קורא לכם לשנות מסגרות ולהתחיל לממש את עצמכם, אך יחד עם זאת, למולו עומד הכוכב סטורן ומסביר לכם שלכל דבר בחיים יש את הקצב שלו ואינכם יכולים לעשות דבר שיוכל לעזור לכם לשנות את הנסיבות. ולכן, הנכון עבורכם הוא למצוא את שביל הביניים בכל דבר.




* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש