זודיאק - תחזית לתאריכים שבין ה – 13-20 באפריל

מאת: גוניור ● 14/4/2011 18:00 ● ערב ערב 2494
מאת: רחל ארז
זודיאק - תחזית לתאריכים שבין ה – 13-20 באפריל

טלה

-
התחדשות והעצמה ,האנרגיה שלכם בשיאה. אתם ממגנטים אליכם שפע וטוב. בעבודה זהו זמן מתאים עבורכם לזוז ולהתנסות באתגר חדש. המוטיב המשפחתי הורים ילדים מעמיד אתכם בניסיון ובלבטים המורים על השלמה וקירבה מיוחדת..

שור

-
קיימת הזדמנות עתה עבור השוורים להתנסות בחוויה רומנטית שונה למרות שאינכם מאבדים את הראש בדרך כלל זכרו שזוהי אנרגיה שמאפיינת פלרטוט וזהו. השינה שלכם בימים אלה מוטרדת ימים של חוסר שקט פנימי וחשבון נפש מרגיז. מילת המפתח עוברכם הינה חופשה. צאו לחופש.
תאומים-
אתם מרימים כפפה ומנצלים בחוכמה הזדמנויות. ואכן כל מצב בא לשרת את צעדכם בעיקר בתחום הזוגי. זהו עבורכם זמן מעולה לתכנן ולקבוע זמנים לשותפות והרחבה מכל סוג. הקלפים שלכם מלמדים על גמישות תנועה ותזוזה. מוטיב זרימה.

סרטן

-
לסרטנים מומלץ להתרחק מעט מהתחום המשפחתי המוכר ולבלות בחברת אנרגיה שונה. ובנופים אחרים. האנרגיה שלכם זקוקה להטען מחדש צאו לטייל בטבע הימנעו מנסיעות ארוכות בלו יותר בים ובעיקר הרפו ממחשבות. תנו דעתכם לכך שאתם עלולים לשכוח ארנקים או לאבד חפצים.

אריה

-
מובטחת לאריות שלווה .הקלפים שלכם מאירים ויפים לאחר תקופה שבה המאמץ להשיג את שיבוא כעת בקלות יחסית. שוב נראה שאתם מחוברים לציר כוחכם ופועלים מתוך עוצמה פנימית נכונה. מסגרת הבית דורשת תכנון מחדש וזהו זמן מתאים מכל בחינה אפשרית.

בתולה

-
מילת המפתח . שינוי. אתם יוצאים מהקיבעון שלכם מקשיבים לתדרים של אחרים ומצטרפים לנתיב שונה . ישנו מוטיב של אש בימים אלה בתדרים שלכם. אתם מרגישים דחיפות לשינוי מקום כאילו שאתם נמשכים וגם בורחים מהאש. תנו את המושכות הפעם לאלו שאוהבים אתכם.

מאזניים

-
מרכז הבמה ממגנטת אליה את המאזניים בזכות ההתנהלות המלכותית שלכם. ישנן הזדמנויות נדירות להרוויח הון יחסי מפעולה חדה ושכל ישר כשלכם. מובטחת לכם התעוררות רגשית והרמונית. התקשורת שלכם תשרת את כל התחומים.זכרו, השרביט תמיד אצלכם ביד!!!

עקרב

-
הרבה עבודה ועשייה צפויה בימים אלה לעקרבים עד למצב של תשישות. להורים שבכם העייפות נובעת מקשיים שקשורים לילדים בבית. הרגישות שלכם מדירה שינה מעינכם . כן צפויה התמודדות סביב דמות ההורים.ישנה מגמה של פתרונות לכל המצבים.

קשת

-
גישור ודרך האמצע.ישנה בעיה שדורשת פתרון מעמיק וכבר לא ניתן לדחות את ההתעסקות סביב בעיה זו. למעשה כל הסביבה תפנה אליכם במטרה לקבל פתרונות ועצות. חוש הצדק שלכם יסייע לכל הקשורים בדבר. כל פעולה שתבצעו תתאפיין בהגינות רבה מצדכם.

גדי

-
הרגישות שלכם לקרובים יוצרת אצלכם אכזבות מיותרות. תבקשו מה שאתם רוצים וכך תמנעו מאי הבנות. התמודדות מול הממסד תניב תוצאה צודקת אך ההתעסקות בזה תגרום לכם למפח נפש.

דלי

-
אתם מוקפים חברים וכולם מחפשים את חברתכם הממגנטת בימים אלה. הזרימה בשיאה. הפתעות נעימות וסכום כסף חיוני מגיע ממקור בלתי צפוי לחלוטין. צפויה התקדמות גם בנושא הרומנטי ותתכן הגדרת תפקיד בכיר בעבודה.

דגים

-
התחום הרומנטי רגשי כובש כל חלקיק. הקלפים מלמדים שאתם בוחשים ומדשדשים בתוך המערך הזוגי בחייכם. אתם חווים צפייה הכרתית רוחנית על כל הבית הזוגי לאורך החיים. אתם צפויים לחוות הארה ותובנה בתחום כך שהמועקות סביב נושא זה יפסקו .