אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 30/3/2011 21:58 ● ערב ערב 2491
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 9661812-03, 2248626- 052
אסטרולוגיה

טיפ לילידי השבוע
השבוע יהיו ימים טובים לחידוש היחסים הבין אישיים שלכם. נראה שלאחרונה הייתם טרודים בבעיות של אחרים, ואילו עכשיו הגיע הזמן להתפנות לעצמכם ולחייכם.

טלה


כוכבים רבים ימצאו השבוע ובמשך כל החודש הקרוב במזל שלכם, כך שעובדה זו מלמדת על אינטנסיביות בתחומי החיים השונים עבורכם. יש לכם יכולת להתחלות חדשות, והכוכב יופיטר אף יאפשר לכם ליהנות מהתוצאות לאחר שכבר השקעתם זמן רב בניסיון ליצירת אפשרויות חדשות לקידום וביסוס כלכלי וגם אישי. מומלץ לכם לסנן במקצת את האנשים שאותם אתם משתפים בתוכניותיכם ולשמור על פרטיות.

שור


בתקופה הקרובה, תרגישו שיכולת העשייה והפעולה שלכם נבלמים, בגלל אירועים שאינם מאפשרים לכם גישה חופשית בתחומים אותם אתם מעוניינים לשפר בחייכם. יש לכם יכולת לפתוח את הפצעים הישנים על מנת שתוכלו לטפל בהם. התחברות לקול הפנימי שלכם תעזור לכם לקדם את עצמכם. למעשה, עד ליום ההולדת שלכם לא תוכלו לשנות את סגנון חייכם, וההתחלה שלכם תגיע רק לאחר מכן.

תאומים


זוהי תקופה מצוינת לחיזוק המעמד החברתי שלכם. נראה שבתקופה האחרונה סללתם לעצמכם את הדרך להצלחה, ועכשיו אתם מתחילים ליהנות מהפירות. אתם חייבים להמשיך בדרך שהתחלתם בה, כיוון שלמעשה אתם בונים את עתידכם הרחוק יותר על ידי זריעת הזרעים שאתם מטפחים כרגע. אנשים חדשים ייכנסו לחייכם, ואתם תמצאו את עצמכם במרכזה של עשייה דינמית, פורייה ומהנה.

סרטן


במהלך כל החודש הקרוב, תהיה לכם הזדמנות לחזק את מעמדכם המקצועי. עליכם להיזהר בתקשורת הבין אישית שלכם בעבודה ולוודא שאתם מובנים כפי שאתם מעוניינים להישמע. ייתכנו קצרים בתקשורת בגלל העובדה שהכוכב מרקורי נמצא בנסיגה בבית הקריירה שלכם, ולכן עליכם להיזהר בכל הקשור לתחום, ואולם בחלוף הנסיגה, במידה ותנהגו זהיר וחכם, תוכלו להמשיך ולנווט את דרככם בהצלחה.

אריה


במהלך השבוע הקרוב, יש ביכולתכם לפתור בעיות בירוקרטיות שהטרידו אתכם מזה זמן רב. במידה ותהיו זקוקים לעצת עורך דין או איש חוק אחר, הרי שיהיה זה הדבר הנכון לעשות. מאחר וכוכב התקשורת מבצע את נסיגתו בבית המקושר עם כל הכרוך בבירוקרטיה, ייתכן שיהיו עיכובים בקביעת זמנים אותם תצטרכו לוודא כמה פעמים לפני שאתם יוצאים מביתכם לפגישות השונות.

בתולה


בשבוע הקרוב, ייכנס הכוכב וונוס לבית השותפויות שלכם ויעניק לכם הרבה רגעים של נחת מאנשים קרובים שאתם נמצאים איתם בקשרי עבודה וקשרים אישיים אינטימיים. תרגישו פופולאריים מתמיד, והעובדה שיחפשו את קרבתכם יותר מהרגיל תחניף לכם במיוחד. מומלץ לכם ליהנות מאנרגיה חדשה זו, כיוון שהיא יכולה להביא אתכם לתובנות חדשות שלא הייתם מודעים להן עד היום.

מאזניים


אתם נמצאים בתקופה משמעותית בחייכם, כיוון שאתם בדיוק בחצי השנה שלאחר יום ההולדת. זוהי תקופה מאוד חשובה מאחר וזהו הזמן המתאים לעריכת חשבון נפש של מה השגתם עד עכשיו ומה אתם מעוניינים לעשות בהמשך. ייתכן ויהיה זה חודש קשה במקצת בו תרגישו שאתם חייבים לקחת אחריות מחודשת על חייכם ואף תפעלו לשם כך, אך איכשהו הכל יזרום לאט יותר, ולעיתים עובדה זו תהיה מתסכלת במיוחד.

עקרב


הנושאים הדומיננטיים בחייכם בתקופה זו הינם כל הקשור במימוש יכולות העבודה שלכם וההשקעה שלכם בשיפור התדמית המקצועית שלכם. ייתכנו שיבושים בתקשורת ביניכם לבין הממונים עליכם כתוצאה מהעובדה שאתם אנשים אסרטיביים, ולא תהיו מוכנים לוותר לממונים במקומות שאתם בטוחים שאתם צודקים. נושא נוסף הוא הרצון שלכם ליצור לעצמכם הנאות משל עצמכם שיתנו לכם סיפוק ויצירתיות.

קשת


בתקופה הקרובה, תהיו מאוד עסוקים עם המשפחה הקרובה שלכם ועם הצרכים שלהם מכם. נראה שיהיו פעמים שתרגישו שנושא זה כבד עליכם מאוד, ואתם נותנים מעבר ליכולות האישיות שלכם. עובדה זו תכניס אתכם לקונפליקט ביניכם לבין עצמכם, כך שבכל פעם שתהיו בטוחים שאתם כבר עושים את הדבר הנכון, עלול לקרות משהו שיערער לכם את הביטחון ויגרום לכם לתחושה שעדיין לא גיבשתם לעצמכם את הגבולות הראויים.

גדי


נראה שאתם עוברים מהפך בחייכם גם אם הוא שקט ולא תמיד נראה גלוי לעין על ידי אחרים. הצורך שלכם לשנות את עבודתכם הביא לכך שנאלצתם להוציא אנשים מחייכם ובמקביל להכניס אנשים חדשים. יש לכם יכולת לממש את עצמכם במידה ולא תרשו למצבי הרוח הקשים שלכם להעיב עליכם בכל פעם שאתם רוצים לפעול ולזרום קדימה. תקבלו את העזרה הדרושה מבית ואין לכם מה לחשוש מהתנגדויות.

דלי


הנושאים הכספיים עדיין מאוד דומיננטיים בחייכם, כיוון שלאחרונה עברתם מהפכים רבים. יש לכם צורך להשקיע בסביבה בה אתם חיים ועליכם לוודא שאינכם פועלים בדרך שבעקיפין גורמת לכם להוצאות רבות יותר ממה שהתכוונתם להן מלכתחילה. עליכם לוודא ששאר האנשים איתם אתם קשורים בקשר יום יומי מבינים ומקבלים את הצורך שלכם לשנות ולהשתנות.

דגים


הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם ומביא לכם ימים של עדנה והרגשה שהנה אתם מקובלים ואהובים על ידי הקרובים לכם. תהיה זו תחושה נהדרת, כיוון שהיא באמת מתחילה עבורכם תקופה חדשה עם אנשים קרובים שייתכן ורק לאחרונה הבינו עד כמה אתם חשובים עבורם ומעתה יגרמו לכם להבין זאת. מבחינה כספית, אתם נמצאים בתקופה של התעוררות כך שזהו הזמן המתאים לכם להשקיע ולהתפתח.



* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש