מיסטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 29/3/2011 22:35 ● ערב ערב 2491
לורד אריסטו דה סילבר מדיום המילניום
מיסטיקה

ללורד אריסטו שלום רב!
לפני שנה וחצי הגעתי לאילת מחיפה ואז שמעתי עליך לראשונה. השותפה שלי לדירה היתה אצלך וסיפרה לי דברים מדהימים עליך, אבל אז רק הגעתי לעיר, לא היה לי הרבה כסף וגם לא הייתה לי ממש סיבה להגיע. מבלי לדעת אפילו מי אני, אמרת לחברה שלי- "הבחורה הזו יפהפייה, אבל אין לה מזל. הכל סגור אצלה, המזל, האנרגיות, יש לה אווירה אפורה וזה סימן לא קל ועוד אצל בחורה צעירה". פרשת- "זה קשור להורים שלה, במיוחד לאמא שלה"... אחרי שהחברה שלי אמרה לי זאת, ניגשתי אליך ואמרתי לך שכל מילה אמת ושאנחנו חייבים להיפגש. אתה חייכת ואמרת- "קודם תשלחי לי מכתב, תשפכי את הלב, תספרי על כל בעיותייך, ואז נוכל לקבוע לך פגישה". אז כפי שאמרת, אני בחורה צעירה, עצובה, שנפרדה מבן זוגה המושלם. כולם היו בטוחים שזהו זה, חתונה, ופתאום מרוב שהכל היה רק טוב הוא אמר לי יום אחד שהוא מרגיש צעיר מדי להתחייב, שהוא עוד לא ראה כלום בחיים והוא רוצה להיפרד על מנת שלא לפגוע בי יותר מאוחר. אחרי שליבי נשבר, הייתה לי גם תאונת ספורט, שברתי את היד בריצה (למרות שזה נשמע קצת מוזר), ואם זה לא מספיק, נסעתי עם חברה לחו"ל לשכוח את הצרות ושם ביום הראשון גנבו לי את התיק עם כל הכסף והדרכון. חזרתי מהחופשה עצובה ומותשת מהריצות בין המשטרה שם והשגרירות. בקיצור, אני מרגישה שותפה לתחושה שלך שיש לי אנרגיות שליליות ושהכל סגור לפני. אני חייבת לדעת למה כל זה קורה לי. ודרך אגב, גם לאחי זה קורה כבר שנים. אשמח אם נוכל להיפגש.
לינור (שם בדוי)

לינור שלום רב!
אני זוכר שראיתי אותך עומדת וההילה שלך אפורה. תהיתי ושאלתי את עצמי מעניין מה הסיבה לכך. לאחר שכתבת לי את מכתבך והגעת אלי, אני יכול לומר לך בדיוק למה את עוברת את כל השליליות הזו. גם בספר הקדוש, גם בקלפים, וגם בתיקשור רואים שאמא שלך, לצערי, בוגדת באבא שלך עם גבר נשוי אחר כבר כמה שנים. אני מאוד מצטער, אבל אני חייב לומר לך את האמת וכשאת אומרת לי שזו לא הפתעה עבורך ושאמא שלך נשואה כבר שלוש פעמים בגלל הבגידות שלה אז זהו זה. ביהדות כשאישה נשואה בוגדת, הילדים, הנכדים ואולי גם הנינים סובלים. זה עוון וחטא קשים ביותר ואמא שלך אפילו לא למדה עדיין מהטעויות שלה. לצערי, אתם הילדים משלמים את המחיר הכבד למרות שאתם לא אשמים. האמת היא שכבר כשנולדת נולדת לתוך האנרגיות השליליות האלה כי כבר אז היא בגדה. אני רואה בספר הקדוש שאבא שלך שהיה הראשון בסדרה, כשהוא עלה על הבגידה הוא אפילו חשב שאחיך ואת לא באמת הילדים שלו, וגם את הסיפור הזה את מאשרת. לינור יקרה, בסיפור שלך אין לי לצערי איך לעזור לך, כי אימך ממשיכה לנאוף ולבגוד ולחמוד ולא ניראה לי שאיכפת לה שהבעל העכשווי חולה ובמצב קשה. הוא שותק ונותן לה להמשיך, למרות שהוא יודע על הבגידות, העיקר שלא תקום ותעזוב אותו. בקלפים רואים שאין לה אפילו תוכניות לקום וללכת כי היא יודעת שהפעם יש הרבה רכוש וכסף. אני מציע לך להיפגש עם רב גדול, כמו הרב הצדיק, רבי יהושוע פינטו מאשדוד. אני מאמין שרק מקובל כזה יכול לטהר אותך. אני אשמח לברך אותך, אבל בסיפור שלך, החטא כזה גדול שרק איש ענק בתורה ובזכויות, יהיה לך לעזר אמן. ולאמא שלך אני מציע שתציעי שתשנה את דרכיה ותלך לקבל מחילה. לפי התקשור אמא שלך אישה אגואיסטית, חסרת תקנה, אבל אולי למען ילדיה היא תנסה לשנות כמה דברים.
נשים יקרות, בתקופה האחרונה הפרידות וחוסר הכבוד של מוסד הנישואין הולכים וגדלים. אם לא טוב לכן במסגרת הנישואין, עדיף לקום ולהתגרש, כמובן אחרי שעושים את כל הניסיונות לשלום הבית, אבל לבגוד ולחפש ריגושים ותחליפים זו בהחלט לא הדרך, במיוחד מאחר וביהדות אישה נשואה בוגדת זה חטא שאין עליו סליחה וכל המשפחה נפגעת אישית. אני לא חושב שלמען כמה הנאות קטנות שווה שילדנו האהובים מכל ונכדינו ונינו יסבלו כל חייהם. לינור מתוקה, הדליקי נרות לשבת וגם בימי שני וחמישי, נרות צדיקים, שאי תפילותייך לאל. את אישה צעירה ומקסימה ואני מהיום אתפלל עבורך יום יום ובעזרת השם את תזכי להינשא, להקים בית בישראל ולהצליח, אמן.
לורד אריסטו אריאל

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש