מרפאת שיניים ד"ר רוקסנה גמפל לונסקי

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 16/3/2011 13:39 ● ערב ערב 2489
כל סוגי טיפולי השיניים, במגוון שיטות חדשניות, במקצועיות ובסבלנות.
מרפאת שיניים ד''ר רוקסנה גמפל לונסקי

שיניים תמיד מעלה בנו קונוטציה שלילית, מפחידה. אז אני רוצה להפריך לכם את הסטיגמה הזו שדבקה בצמד המילים הללו ולספר לכם ולכן, שיש רפואת שיניים אחרת, יותר ידידותית למשתמש, יותר נעימה עד כמה שאפשר ועם המון סבלנות וסובלנות. כזו היא ד"ר רוקסנה גמפל לונסקי, רופאת השיניים בהא הידיעה, צעירה, נעימה ומלאת אמביציות. כבר במהלך הראיון לכתבה איתה, חשים את העדינות, הסבלנות, הקול הנעים, ויודעים שאתם בידיים טובות. וזה חשוב, כי עם רופא שיניים חייבת להיות כימיה, ואת הכימיה היא יוצרת ביג טיים.
מאז הייתה קטנה, מספרת ד"ר רוקסנה, כי אהבה את תחום רפואת השיניים, כבר אז ידעה את שעתיד להיות. ובאמת, רוקסנה החלה להגשים את חלומה ולמדה בארגנטינה את רפואת השיניים. בשנת – 1998, עלתה רוקסנה בגפה לארץ מצוידת בהמון ציונות, עברה בהצטיינות את מבחני משרד הבריאות והחלה לעבוד במקצועה. במהלך זמן זה הכירה רוקסנה את בעלה, אילתי בדם, ובשנת – 2000 השתקעו השניים באילת – כמובן. בעיר השמש הנצחית, עבדה רוקסנה במשך עשור במקצועה במרפאת שיניים, צברה ניסיון, אגרה מקצועיות, והשנה, החליטה לצאת לדרך עצמאית. החליטה וגם עשתה. לפני כשלושה חודשים, פתחה רוקסנה את מרפאת חלומותיה מצוידת בארגז כלים מכובד וצברה תוך זמן קצר שפע מטופלים מרוצים שמעבירים את הבשורה מפה לאוזן.
אילו טיפולים תקבלו במרפאתה של ד"ר רוקסנה? טיפולי שיניים משמרים, סתימות, עקירות, טיפולי שורש, טיפולי שיקום, פרוטטיקה, כתרים, תותבות. במרפאה תוכלו לקבל גם טיפולי שיננית.
ד"ר רוקסנה: "אני מאמינה שבטיפולי שיניים הדבר החשוב ביותר הוא הסבלנות, להרגיע את המטופל, כי רוב האנשים מפחדים. ובאמת, מטופלים שלי יודעים לומר שאני משרה אווירה רגועה, נעימה, הם לא מפחדים וממליצים עלי. אפילו יש כאלה שנרדמים תוך כדי טיפול", היא אומרת ומוסיפה: "בלימודיי בארגנטינה, נתנו דגש מאוד חזק על הפן הפסיכולוגי של הטיפול, וזה לדעתי מאוד חשוב, האינטראקציה והכימיה בין המטפל למטופל, זאת כמובן לצד מקצועיות הטיפול".

מה האני מאמין שלך?
"אני מאמינה ומעבירה זאת גם למטופליי, שטיפול בפה צריך להיות תמידי. מטופל מגיע לטיפול ספציפי, אני מטפלת בבעיה, בודקת את המכלול ומבקשת וממליצה לטפל בפה כל הזמן, אם זה ניקיון, אם זה חוט דנטלי, שטיפות, תזונה נכונה, לא לבוא כשכלו כל הקיצים, כשכל הפה מודלק. כשמטפלים טיפין טיפין כל הזמן, בתחזוקה נכונה, השיניים נשמרות, בדרך כלל אין קטסטרופות גדולות, ואז המטופל מגיע רק אחת לחצי שנה, ולא לשם טיפול, אלא רק לשם ביקורת. אני משתדלת לטפח את המודעות, זה יותר חשוב מכל טיפול".
לסיום, מסכמת ד"ר רוקסנה: "הגעתי למקצוע הזה מאהבה, אני מבצעת אותו באהבה ובסבלנות. אני משתלמת בשיטות טיפוליות וחומרים חדשניים כל הזמן".
ואני אומרת – השיניים שלכם – בידיים טובות!

מרפאת שיניים, ד"ר רוקסנה גמפל לונסקי, קניון האדום 43, קומה 1

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש